[WINNAAR] Mooiste label van 2014 !!!

[WINNAAR] Mooiste label van 2014 !!!

• 2Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Bonfireworks

Stemmen: 2 0,8%
  • Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 4 1,6%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 4 1,6%
  • China Red

• Dutch Dragon Fireworks

Stemmen: 1 0,4%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 12 4,7%
  • GBV-WECO-BKV

• Haokan Vuurwerk

Stemmen: 5 1,9%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 17 6,6%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 6 2,3%
  • Marijn Vuurwerk

• Mercurius Vuurwerk

• Pangu Fireworks

Stemmen: 11 4,3%
  • Pronk Vuurwerk

• Pyro Solutions

• Royal Fireworks

• Rubro Fireworks

Stemmen: 11 4,3%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 31 12,1%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

• Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burnit)

Stemmen: 45 17,5%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 95 37,0%
  • Vulcan Europe

• Totaal stemmers
    257
  • Peiling gesloten .
Voor mij ook qua labels Wolff. Dynasty serie vooral beschikt over geweldige labels. Verder complimentne aan Rubro. Ook Lesli timmert hierbij goed aan de weg !

wat heeft iedereen toch met wolff? allemaal van die vage labels vind ik.. meningen verschillen blijkbaar. doe mij maar de labels van Evolution! mooi strak uitgevoerd, en vind de combinatie van kleuren bij de lights of heaven 2.0 of de Rainbow twinkler super mooi!

omdat Wolff gewoon mooie labels heeft. Iets met smaak enzo. Ik vind ze ook echt wel erg goed.
jij vind evolution labels mooi, die vind ik dan weer net te strak, spreekt me totaal niet aan. Vandaar dat smaken verschillen. ik ga voor wolff.
greetz

Ik heb op Vuurwerkvisie gestemd. Met name de Herlat lijn vind ik erg gave labels hebben: Black Light, Toxic, Predator etc.

Daarnaast ziet de nieuwe Impressed lijn er ook wel erg mooi uit.

Ook het strakke van de Zena Specials spreekt mij aan. De Zwarte Cross Box en de nieuwe Original Boxen vind ik er ook erg gaaf uit zien.

De labels passen erg goed bij de lijnen, het klopt allemaal gewoon bij Zena.

Wolff, de mooiste was de Malta Fan Style maar Wolff heeft gewoon veel mooie. Vooral de Finale Fate, weet alleen niet meer welke tekst erop stond maar het was wel grappig!

En toch vond ik dit nog een lastige, want er zijn veel labels en stijlen van lijnen die mij sterk aanspreken (Burnit / Freestyle / Orange Label / Geisha), maarrrr... er is maar 1 importeur die nu al enkele jaren op rij met een cake maakt die ik wil hebben om het label (Havana, Hitmen, Madhouse) en dat is dus Wolff Vuurwerk!

Ik mis in alle enquêtes Orange Label, ik zie wel merken die al jaren niet meer geïmporteerd worden in het rijtje staan.

Ja ik ga ook voor Wolff vind de Madhouse Joyride en Sky samurai retestrakke labels gewoon en verder ook de Pyro bandits serie zien er gaaf uit... Maar dat is mijn mening:)

Rubro heeft met de 25sh cakes van de HL lijn nog pareltje van labels. Daarnaast zijn de nieuwe Rubro Adventures ook geweldig afgewerkt!

Ik had Wolff gestemd, maar ik moet daar toch op terugkomen.
De labels van Tribal Haokan vind ik erg mooi.
Vooral de typische Chinese artwork labels.
Ik denk dat je dit soort labels ook in China kan tegenkomen, al is rood daar meer gangbaar.

Ook de maori hunter serie vind ik zeer mooi.

De poll is gesloten, de winnaar is bekend!

Volgens jullie, de leden van VWC, is Wolff Vuurwerk de importeur met de mooiste labels!
Wolff Vuurwerk is de overduidelijke winnaar in deze poll met 37,07% van de stemmen.

Daarbij is de Dynasty Selection het meest genoemd met o.a. Joy Ride, Alcatraz, Havana en The Flying Dutchman, maar ook Pyro Bandit is als lijn vaak genoemd.

Back
Bovenaan