Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De eigen lijn van Haokan echt super mooi, had zelf de Amarok serie 1 van de weinige cakes die ik meerdere keren heb opgepakt om het hele label goed te bekijken
Ik ga voor, *roffel roffel*, Vuurwerkmania!
Schitterende labels op de cakes, stuk voor stuk. Goed verpakt ook.
Folie, doosje, opdruk, alles klopt.
Ook de cakeboxes zien er mooi en 'prof' uit
Over de gehele lijn wat mij betreft het mooist.
Bon gestemd blijven wat hebben. Wolff is ook wel mooi. Maar het valt wel op dat wolff dit jaar opeens overal wel 1ste staat. Heb ik zoveel gemist ? Heb dit jaar niet veel nieuws van ze gezien op paar cake boxen na. Met hele neutrale labels. En de mooiere labels en cakes hebben ze al langer dan dit jaar. ?
Ik heb voor pangu gestemd. Mooi ontwerp heeft de lion en de andere diersoorten van pangu strak ontwerp, mooie kleuren, niet druk. Gewoon netjes en strak!
Ik heb voor wolff gekozen, naast de reeds genoemde dynasty labels kan ik de industriele look en feel wel waarderen van bijvoorbeeld de vuurwerkboxen, maar ook individuele cakeboxen als The Miracle die keurig was afgewerkt in doos.
Mijn stem gaat naar Pangu. mooie strakke labels met een mooie link naar china. Denk ik aan china, dan denk ik aan vuurwerk. denk ik aan vuurwerk dan denk ik aan Pangu!
Katan! De "Six Pack" serie is mij heel goed bevallen. Heb 2x de 216 synchroon geschoten. Véél vuurwerk voor weinig geld, kwaliteit ok en een grote verscheidenheid aan effecten! (Crossette, fluit, brocade, peony, crackling, falling leaves en ti thunder in één doos)