[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur 2014!

[WINNAAR] Beste vuurwerkimporteur 2014!

• Boerenbond/Welkoop

Stemmen: 0 0,0%
  • Bonfireworks

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 5 1,0%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 7 1,5%
  • China Red

Stemmen: 8 1,7%
  • Dutch Dragon Fireworks

• Evolution Fireworks

Stemmen: 11 2,3%
  • GBV-Weco-BKV

Stemmen: 3 0,6%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 15 3,1%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 6 1,3%
  • MX vuurwerk (Marijn)

Stemmen: 2 0,4%
  • Mercurius Vuurwerk

• Pronk Vuurwerk

• Royal Fireworks

Stemmen: 15 3,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 46 9,6%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 13 2,7%
  • VDN Fireworks

• Vuurwerk 24

• Vuurwerkvisie (Zena/Vuurwerktotaal/Burn It)

Stemmen: 180 37,6%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 155 32,4%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 7 1,5%
  • Vulcan Nederland

• Totaal stemmers
    479
  • Peiling gesloten .
Ik heb gestemd op Wolff, beste kwaliteit/prijs verhouding, Ik had o.a. Cruelty/Stars over Paris/Cruel Traction/Joy Ride & Triple Trouble naast nog andere cakes. Alles was top van hun, en ik heb nog nooit zulke grote boeketten gezien als van de Cruel Traction!

Ben voor Zena gegaan. Had van Wolff niet heel veel producten, van Zena echter wel. Zij zijn toch echt wel de beste in prijs/kwaliteit hoor. Doorlontbakken kosten niet al te veel en ook de cakes in het segment 20-50 euro zijn echt top! Verder is Rubro weer goed bevallen en Royal ook, maar vond Zena er weer positief uitspringen!

Zojuist voor vuurwerkvisie gestemd. Van deze importeur had ik een aantal cakes en deze hebben mijn verwachtingen allemaal overtroffen. Klasse!

Zena was voor mij de topper !!
Prijs/kwaliteit een dikke 10 vergeleken met met Rubro , Katan en Wolf producten die we dit jaar hadden .
We hadden dan ook het meeste van Zena maar ALLES was mooier dan verwacht ivm lagere prijs als andere importeurs .
Zena had ook de eerlijkste Productfilmpjes .

Ik snap niet dat iedereen op vuurwerkvisie stemt.

In het volgende topic staan in de 1e 3 Posts al alleen maar producten van zena die minder gepresteerd hebben.
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...tegen-toen-je-hem-stookte&p=707978#post707978

De prijzen zijn eigenlijk ook niet zo goedkoop dat lijkt alleen zo omdat alles een zogenaamde aanbieding is echter is overal die prijs zo en elk jaar hetzelfde.

En ik geef toe ze hebben zeker veel goede producten maar ze zijn zeker ook overgewaardeerd.

In het volgende topic staan in de 1e 3 Posts al alleen maar producten van zena die minder gepresteerd hebben.
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...tegen-toen-je-hem-stookte&p=707978#post707978

De prijzen zijn eigenlijk ook niet zo goedkoop dat lijkt alleen zo omdat alles een zogenaamde aanbieding is echter is overal die prijs zo en elk jaar hetzelfde.

En ik geef toe ze hebben zeker veel goede producten maar ze zijn zeker ook overgewaardeerd.

Elke importeur heeft mindere producten. Een importeur met alleen toppers bestaand simpelweg niet, en we hebben ook te maken met persoonlijke voorkeur.
Mijn stem gaat uit naar vuurwerkvisie:
-Goede kwaliteit
-Eerlijke filmpjes (geen sample onzin)
-Prijs/kwaliteit is top
-En artikelen zoals: zena cakebox gold box crackling chry 2.0 extreme salute 2.0 zijn top

Daarnaast heeft Zena ook een super groot assortiment, waardoor er dus eerder toppers/floppers tussenzitten. Ook heeft Zena vaak budgettoppers, maar mensen verwachten hier heel veel van, terwijl de prijs dat al laat zien eigenlijk. Ik vind Zena/Vuurwerkvisie of wat dan ook dé topper.

Ik maak mijn keuze op basis van afgelopen oud en nieuw... En dat is best lastig. Royal had goede producten, zena heeft mij zeker ook verrast en met Pangu als eerste ervaring ook zeker goed!

Uiteindelijk heb ik gekozen voor WOlff, simpel omdat niets tegenviel, alles goed was en dat is eigenlijk ieder jaar bij hun!

Rubro had de mooiste boxen ( immortal gold en 4 seasons ) maar toch Gekozen voor zena omdat de prijs en kwaliteit goed is ook voor iemand met een laag budget ;)

Ook op Wolff gestemd. Altijd mijn lievelings importeur geweest. Leuk om te zien dat ze weer terug zijn na een paar mindere jaren.

Zei het voor de jaarwisseling al maar nu kan ik het definitief bevestige wolf.
Mooi vuurwerk voor een schappelijke prijs.

niet voor zena gestemd, heb ik mogen aanschouwen met oud en nieuw, zeker niet slecht maar een beetje veel te veel een hype en wat ik heb gezien best goed maar niet super..

wolff vuurwerk ook gezien, absoluut nummer twee.

nummer één is natuurlijk voor China Red en na oud en nieuw helemaal.
vernieuwend, originele producten en effecten, belazeren de mensen niet met rare filmpjes en of samples tijdens demo`s en staan open voor op en aanmerkingen.

maar ze gaan het zeker niet worden en dan vind ik wolff absoluut goed en lekker.

niet voor zena gestemd, heb ik mogen aanschouwen met oud en nieuw, zeker niet slecht maar een beetje veel te veel een hype en wat ik heb gezien best goed maar niet super..

wolff vuurwerk ook gezien, absoluut nummer twee.

nummer één is natuurlijk voor China Red en na oud en nieuw helemaal.
vernieuwend, originele producten en effecten, belazeren de mensen niet met rare filmpjes en of samples tijdens demo`s en staan open voor op en aanmerkingen.

maar ze gaan het zeker niet worden en dan vind ik wolff absoluut goed en lekker.

Wat verassend dat jij voor Chinared kiest zeg! Volgensmij hemel jij ze in alle topics naar boven:bonk:

Ik heb gekozen voor Wolff vuurwerk, zoals altijd ook dit jaar weer bestond het grootste deel van mijn collectie uit producten van Wolff. Zoals altijd hadden ze weer mooie nieuwe producten en uiteraard de geweldige collectie die ze al een paar jaar hebben. De prijzen vind ik in de meeste gevallen wel goed, en soms te hoog maar soms ook verbazing wekkend laag. Ik moet zeggen dat ik ook Zena vuurwerk erg goed vond, leuke nieuwe producten, goeie prijzen, mooie effecten maar voor mij was Wolff toch net een stukje beter.

Gekozen voor wolff vuurwerk.

Betrouwbaar en veilig vuurwerk. Geen missers, dingen die wegschieten of op de grond ontploffen. Iets wat ik zeer belangrijk vind.

Helaas wel enig jatwerk mbt. Tot kleinvuurwerk, bv. Mi flaai haai= space bullet rubro, mad riot= proline mini.

Zeer fraaie doorlontboxen, waarbij ze goddank niet overal goud bij gebruiken, een effect wat ik te vaak zie de laatste jaren.

weinig opmerkelijke prijsverhogingen.

En natuurlijk de big 19. Constante prijs en kwaliteit. Alleen rubro's buurtassortiment staat hier tegenover echter wordt deze steeds duurder.

Vuurwerkvisie is al jaren top, maar dit jaar toch op Wolff gestemt. Ze zijn echt bezig weer met een opmars en bieden kwalitatief hele goede producten. Hopelijk houden ze dit nu vol, want toen ze een aantal jaar geleden als beste uit de bus kwamen was het daarna niet veel meer.

Gekozen voor evolution fireworks. Sympathie stem voor een nieuwe importeur met mooie producten zoals de Happy Thunder Q en de blue thunder.

Koop al jaren bij Vuurwerkvisie, en keer op keer goed te spreken over de kwaliteit en betrouwbaarheid van de producten!

Back
Bovenaan