Ik heb op Pangu gestemd. Ik had dit jaar namelijk bijna de helft van de producten die ze verkopen en waren stuk voor stuk goed. Lekkere burst, grote boeketten, felle kleuren, noem het allemaal maar op! Ook vind ik de prijs waarvoor ik het heb gekregen (maandactie Kuiper) helemaal fantastisch! Eigenlijk zijn al hun cakes aanraders, en al helemaal voor dat soort prijzen!
Op plek 2 komt voor mij Vuurwerkvisie! Ik had spul als It's Mine, Tequila Blue, Mystery, Crackling Chry 2.0, Pyro's Delight en Golden Willow Box en dat waren allemaal prima tot zeer goede producten!
Nummer 3 is voor mij toch Hardix. Ik had in de uitverkoop aardig wat knalcakes (Dutch Thunders en Thunderstruck), de Investigate, Poisonous Spider en Freedom. Wat een cakes voor dat geld zeg! Denk dat er qua prijs-kwaliteits verhouding geen betere knalcakes zijn dan die DT en TS (ik betaalde 5 en 10 euro per stuk).
Ik wil toch ook nog even benoemen dat ik veel plezier heb gehad aan wat Royal producten. De producten die ik had waren bijna allemaal 2013(of eerder)-productie, zoals Fire Flower, Playfull Fairy, Royal Bonsai en China by Night. Vond alleen de 2014-versie van de Sky Palms teleurstellend, het maakte gewoon geen indruk op mij.