[WINNAAR] Beste product van 2013 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze jaarwisseling zoveel producten gehad die allemaal zo enorm goed waren! En dan denk ik aan veel van Royal onder andere New Moon en Sky Palms, Lesli met de Big Momma, Rubro met de killer instinct, Schuurmans met de Salute cake 1, ZEN/Nameless met Scar, Red club, Venom box, 100shots blokken en nog veel meer, Vuurwerktotaal/ZENA met ook heel veel producten zoals Double Fury, Golden box, golden willow box enzovoort. Het is gewoon een moeilijke opgaven om daar de allerbeste uit te kiezen omdat ieder product zijn eigen charme, kwaliteit en prijskaartje heeft (anders hadden we het niet gekocht), maar als ik terugdenk aan de jaarwisseling dan is het eerste beeld dat bij mij naar boven komt het beeld dat wij met een open mond van verbazing aan het kijken waren naar de Sky Palms van Royal Niet normaal harde burst met dikke volle gouden boeketten. Het tempo in deze cake was laag maar de lucht was enorm gevuld en hierdoor heerlijk lang kunnen genieten van deze cake! Echt een top product. De andere producten die ik noemde hadden voor mij net zo goed als beste product eruit kunnen rollen, maar als ik een product mocht kiezen wat ik morgen nogmaals zou mogen afsteken dan zou ik de Sky Palms kiezen en dus voor mij het beste product van 2013-14!

Even een tussenstand, al duidelijk een aantal producten die veel voorkomen!
Hieronder de lijst met 2 stemmen of meer, uiteraard houden we de hele lijst bij!

New Moon - 22 stemmen
Golden Power - 18 stemmen
Big Momma - 11 stemmen
In Shock - 10 stemmen
Sky Palms - 7 stemmen
Down Under - 6 stemmen
Six Best Possible - 5 stemmen
Shock Syndrome - 4 stemmen
Pamela - 4 stemmen
Double Fury - 3 stemmen
Cross - 3 stemmen
Immortal Gold - 2 stemmen
Extreme Salute 2.0 - 2 stemmen
Big 19 - 2 stemmen
Addicted to Gold - 2 stemmen
Big Five - 2 stemmen
Zena Triumph - 2 stemmen
Event 4 Seasons - 2 stemmen
Zena Revolution - 2 stemmen

Persoonlijk vond ik de Nakin Fire van China Red een regelrechte topper voor die prijs. Daarnaast was de 4 Seasons van Rubro ook echt fantastisch, de eerste keer dat ik die had. Wordt kiezen tussen een van die 2 voor mij.

Gekozen voor de Event 4 Seasons van Rubro. Klassebak met 4 fantastische cakes, mooie grote boeketten, harde burst en het perfecte tempo maakt hem af.

Ik blijft het erg lastig, heel erg lastig vinden iets uit te moeten zoeken als beste product. Gewoon omdat er zoveel goede producten zijn tegenwoordig. Toch vond ik de VIP-box als product er iets bovenuit springen. Het concept dat men zelf kan kiezen welke cakes (met enkelvoudige effecten) men combineert en kan plaatsen in een slimme box, vind ik prettig. De cakes schieten lekker vlot, met goede uitgewerkte effecten. Prijs/kwaliteit vind ik ook goed liggen. De VIP-box voor mij dus.

zo, alles even op een rijtje gezet....ik ga voor de golden power iig.
Dikke goudbak met een crackling finale die het afmaakte. Hij maakte live net iets minder indruk op me, maar toch kwam de cakebox zeker goed overeen met de box die ik op de demo heb gezien!
Van mij mogen er meer van dit soort cakes/boxen blijven komen hoor :D

ik ga voor de VIP-box. deze cakes hebben mij erg verrast!

oké, de magnifico heeft ook zijn mannetje gestaan en de buurman was al gelijk niet meer geïnteresseerd in zijn Belgisch vuurwerk, maar van die had ik al verwacht dat ie goed zou zijn.

verder blijf ik erbij dat de exploding box van royal errug goed is en de pangu cakes ook wel een nominatie waard zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan