[WINNAAR] Beste product van 2013 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dat boxen niet meemogen tellen. Het zijn per slot van rekening 4 a 6 producten in 1 doos! Logisch dat 1 doos indruk maakt....

Ja maar het blijft toch gewoon één product. Het behoort officieel tot "een pakket". Aangezien het heet beste product van 2013 moet dit toch gewoon kunnen?

Het is nog steeds spannend wat nu het beste product is, er zijn twee uitschieters naar voren gekomen in dit topic en dat gaat vrij gelijk op.

Heb jij al gestemd? Hier een tussenstand!

New Moon - 24 stemmen
Golden Power - 22 stemmen
Big Momma - 11 stemmen
In Shock - 10 stemmen
Sky Palms - 7 stemmen
Event 4 Seasons - 7 stemmen
Six Best Possible - 7 stemmen
Down Under - 6 stemmen
Zena Triumph - 5 stemmen
Shock Syndrome - 4 stemmen
Pamela - 4 stemmen
VIP Collection - 4 stemmen
Double Fury - 3 stemmen
Cross - 3 stemmen
Titanium Thunder - 3 stemmen
Extreme Salute 2.0 - 4 stemmen
Big 19 - 3 stemmen
Addicted to Gold - 2 stemmen
Big Five - 2 stemmen
Zena Revolution - 2 stemmen
Immortal Gold - 2 stemmen

Immortal gold was voor mij dit jaar de uitblinker.

Verder vond ik het buurtassortiment hele mooie cakes, en ook de secret salutes (6 tegelijk) vond ik gaaf.:d

Dit jaar zal ik misschien wel van mening gaan veranderen omdat ik alleen nog maar doorlont boxen wil voor 00.00, voor in de avond neem ik nog een paar kleinere cakes.

Immortal gold was voor mij dit jaar de uitblinker.

Verder vond ik het buurtassortiment hele mooie cakes, en ook de secret salutes (6 tegelijk) vond ik gaaf.:d

Dit jaar zal ik misschien wel van mening gaan veranderen omdat ik alleen nog maar doorlont boxen wil voor 00.00, voor in de avond neem ik nog een paar kleinere cakes.

Voor mij was de New Moon de uitblinker na de celebration box 2x tegelijk. Top en het zelde wat jij zegt geld ook voor mij komend jaar, meer boxen en flink wat cakes in de vooravond...:wink::wink:

De secret tressureb van Royal of te wel de golden power was super mooi. Ik vond de Free Style qua kleuren erg goed en verrassend anders

Midnight mania, van Original Fireworks voor de onwijs grote boeketten en mooie mines..

De Royal's Celebration als pakket, wat een geweldige cakes zijn dat zeg:)!!

Voor mij staat op 1 de golden power en dat vooral pot 1 hiervan.
Op 2 zet ik de event 4 seasons heb hem nu 3x gehad heb blijft gewoon een super finalecake

Twee producten van Forbidden Love: Cross en Down under.
Deze twee cake,s gaven mij de afgelopen jaarwisseling het tjakka gevoel, het wow effect.
Innovatief, extreem mooi en allebei "beesten" van cake,s

mijn stem gaat uit naar de hoogmoed heb er 8 tegelijk laten gaan en dat was het mooiste vetste gruwelijkste wat ik tot nu toe gezien heb hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan