[WINNAAR] Beste product van 2013 !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Big 19, blijft voor mij gewoon de topper. Gezien de prijs kwaliteit verhouding €10,40 per pot van dit kaliber is gewoon top.

Beste knalcake is met kop en schouders shock wave 1 van schuurmans, wat was deze weer geweldig, de reacties van omstanders "dat is illegaal" hahaha. Hopelijk is deze er dit jaar weer.

omdat ik moet kiezen uit me eigen collectie, kies ik voor de king cobra , wat een heerlijke pot was dit zeg :D

--pyro99:bye:

ik ga denk ik voor de morning glory's van de action wat een spektakel heel me achtertuin lichte op en dan de overloop in kleuren zeker voor volgend jaar weer meepakken

Het beste product voor mij is dit jaar de: Golden Power.

Altijd een lastige keuze. Zoveel goeie oude en nieuwe producten gehad en gezien. De Salute Cake 1 en de Ataka 7 zijn echt geniale knalcakes! Van de losse cakes vond ik de big 19 echt verrasend goed. De boxen Event 4 Seasons van Rubro, de Golden Power en Royal Celebration Royal komen voor mij het dichts bij illegale blokken. Burst is snoeihard, boekketen zijn hartstikke groot en vol, en het blijft maar doorgaan. Daarom heb ik voor Royal gekozen.

Voor mij is de Six Best Possible van China Red de topper van 2013. Megaboeketten, een harde burst en fantastisch uitgewerkte effecten.

Ondanks dat ik op de demo meer onder de indruk was (maar misschien is tie van afstand mooier dan er onder staan) kies ik voor de Golden Power van Royal. Applaus .... hier en in de straat :p

Midnight special/dominator 2.0/super 500(burnt it)/tripple freestyle maddness. Echt prachtige cakes. kan gewoon niet kiezen hoewel de midnight special wel prachtige grote boeketten heeft en een goede knal.

Voor mij gaat de keuze tussen de New Moon en de Golden Power. Presteerde beide super!! Ik kies dan toch voor de New Moon, deze geeft net wat meer geweld.

Andere echte topper was de Red Heat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan