[WINNAAR] Beste NIEUWKOMER van 2023!

Voor mij de beste nieuwkomer van 2023 is:
Maïro Gold van Vuurwerktotaal.

Heerlijk dwarrelend goud met een mooie felle gekleurde lichtkogel. Had alleen wel iets langzamer mogen zijn.

Daarnaast nog een eervolle vermelding voor de DRGN Dirty. Toch best wel een lekkere bak met mooie effecten en een lekkere tijdsduur om mooi van te genieten.

Eddy.

Dit is altijd een lastige categorie, want je hebt natuurlijk nooit alle nieuwe boxen. Ik weet niet of de Delta fire van Nico een nieuwe box is, maar zo ja, dan stem ik daar op omdat ik die zelf geschoten heb en prachtig vond.

Beste nieuwkomer die ik helaas niet zelf had, is denk ik de Iro Kin Beauty, wat een prachtige bak is dat. Ik heb slechts één straatfilmpje gezien, slechte camera en een hoop wind, maar zelfs daar kwam ie goed uit. Die hoop ik dit jaar wel ergens op de kop te kunnen tikken voor een enigszins schappelijke prijs.

Eervolle vermelding, de nieuwe Evo Bomber presteerde prima vond ik!

1. temptation willow, 1.2 big box, big booster
2. Crackle king. voor 65 euro als mystery kunnen scoren, maar wat een burst voor een 25mm bak.. de burst was harder dan de cairo. Goede crackling ook, het tempo van de bak mag alleen wel iets omhoog als je het mij vraagt, maar kwaliteits prijs verhouding moet ik deze wel benoemen.

Aangezien hier nog nul berichten staan. Is er ergens elders een pol of moet ik het hier handmatig aangeven.

De beste nieuwkomer 2023 is: the Beast of Burden.

Mijn stem “Beste Nieuwkomer 2023”

Mijn stem “Beste Nieuwkomer 2023”

Pleasure Dome - China Red
Deze box heeft mij en de straat enorm verrast. Een geweldige compound met enorm veel variatie qua effecten. Het tempo wat deze compound heeft is gewoon perfect. Rustig opbouwend met paar salvo’s aan het einde van elke cake. En een gigantisch harde finale!

Back
Bovenaan