[WINNAAR] Beste NIEUWKOMER van 2023!

De laatste dag van de polls is ingegaan. Heb jij nog niet gestemd? Doe dat dan snel want jouw stem is ook vandaag nog belangrijk en waardevol, daarnaast maak je ook nog steeds kans op een mooie (vuurwerk)prijs!

We hebben een winnaar!

Jullie hebben allemaal flink gestemd de afgelopen maand waarvoor ontzettend bedankt! Na al dat stemmen komt natuurlijk het tellen van de stemmen en controle op dubbele stemmen maar er is een winnaar uit de bus gekomen.

In de categorie Beste Nieuwkomer van 2023 Is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Lion van China Red!

Wij feliciteren China Red!

Trofee Beste Nieuwkomer 2023.jpg

De top 10 van 2023 van Beste Nieuwkomers:
  1. Lion - China Red (40 stemmen 18%)
  2. Beast of Burden - Vuurwerkmania (26 stemmen)
  3. Whistling Rainbow - GBV/Weco (14 stemmen)
  4. Temptation Willow - Magnum Vuurwerk (12 stemmen)
  5. Pyro League - Wolff (10 stemmen)
  6. Crackle King - Firework Specials (9 stemmen)
  7. King Crackling - Wolff (6 stemmen)
  8. Maïro Gold - Vuurwerktotaal (6 stemmen)
  9. Rabbit - China Red (6 stemmen)
  10. Royal Match - Strike Performance (5 stemmen)
  11. Big Booster - Magnum Vuurwerk (5 stemmen)
  12. Gorilla - China Red (5 stemmen)

Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs!
De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)

Winnaar (vuurwerk)prijs uit de poll Beste Nieuwkomer 2023 PieterV

Gefeliciteerd! Wij nemen contact de winnaars op voor meer informatie.

Leuk om te zien, al die verschillende importeurs. Al heb ik m niet gehad, dikke bak die Lion, afgaande op de films.

Gezien de reacties in de topics geen verrassing, gefeliciteerd China Red. Goede weg zijn zij ingeslagen gezien de ervaringen hier.

Wat mij betreft ook een nette score voor de Whistling Rainbow van GBV en natuurlijk de Beast of Burden met een verdiende 2e plaats. Dikke beuker ook.

Ook felicitaties naar PieterV!

Gefeliciteerd China Red!
Een bak die ik heb overwogen en niet heb meegenomen, had ik dat maar wel gedaan, want de reacties hier en in het topic zijn overduidelijk positief.

Een mooie variatie in deze top 12 ook, qua nieuwkomers meer verdeling, mooie inspiratie voor komend jaar.

Gefeliciteerd China Red. Helaas zelf de Lion niet gehad, wel genoten van de nummers 2 en 3. Leuke variatie aan producten en importeurs zo. PieterV ook Gefeliciteerd .

Gezien de filmpjes en reacties een terechte winnaar en dat maakt de kans ook weer groter dat ik hem dit jaar bestel.

Het meest opvallende vind ik nog wel de Mairo Gold die een 8e plaats gehaald heeft. Zondermeer een mooie cake maar dat er ook nog liefhebbers zijn die hem daadwerkelijk gekocht hebben met zo'n absurde prijs en dan blijkbaar de prijs- kwaliteit verhouding goed genoeg vinden om er op te stemmen had ik nooit verwacht.

En PieterV gefeliciteerd!

China Red gefeliciteerd! Wat mij betreft zeer terecht en daarom ook mijn stem op Lion.

Daarnaast ontzettend bedankt voor de prijsvraag! Ik heb nog geen idee wat de prijs wordt maar ik ben er nu al blij mee :D

Gelukkig de Whistling Rainbow van GBV/Weco toch op een verdiende 3e plaats!
(had van mij 1 moeten zijn)
Wat een toffe bak was dat .

Mooie top 10
En een terechte winnaar denk ik afgaande op de videos.

Notitie voor mezelf.
China Red dit jaar beter in de gaten houden.

Gefeliciteerd

China Red, gefeliciteerd met de eerste prijs. Had er zelf niet op gestemd, maar kan prima leven met dit resultaat. Komt echt op alle films dik over en de ervaringen van iedereen zijn lovend.

En PieterV gefeliciteerd.

Back
Bovenaan