3xh VWC lid 3 jan 2025 #104 Ik ga voor de great fountains van wolff. Geweldig goed setje voor een betaalbare prijs! Erg veel plezier mee gehad!!
Ik ga voor de great fountains van wolff. Geweldig goed setje voor een betaalbare prijs! Erg veel plezier mee gehad!!
Vuurwerkk023 VWC lid 3 jan 2025 #108 Dan ga ik toch echt voor de Snow Crystal. Een prachtige, hoge crackling fontein met een geweldige finale van een enkele meters hoge cracklingshot. Bijlagen IMG_4868.jpeg 676,9 KB · Weergaven: 0
Dan ga ik toch echt voor de Snow Crystal. Een prachtige, hoge crackling fontein met een geweldige finale van een enkele meters hoge cracklingshot.
Z zlotka VWC lid 3 jan 2025 #110 Sutorobo Taki! Weer eens een fontein met nieuwe effecten en ook goed uitgevoerd. De hoge prijs is het dan ook gewoon waard.
Sutorobo Taki! Weer eens een fontein met nieuwe effecten en ook goed uitgevoerd. De hoge prijs is het dan ook gewoon waard.
PyroRJ VWC lid 3 jan 2025 #111 In mijn ogen moet dat de Sutorobo Taki zijn!! Een erg mooie en verrassende fontijn..