lwd gast VWC lid 5 jan 2020 #226 Kometenbomben. Wat een klap en wat een boeket. Effect tot aan de grond .
J JeanCross VWC lid 5 jan 2020 #228 Nieuw: Sonnet 9- Evolution Fireworks Bestaand: The Junk- Vuurwerkmania
Sunseeker VWC lid 5 jan 2020 #229 Dan ga ik voor The Junk. Niet normaal wat een klappen. De volheid van het boeket zorgt er voor dat ik deze boven de Ball Python/Kometenbombe verkies.
Dan ga ik voor The Junk. Niet normaal wat een klappen. De volheid van het boeket zorgt er voor dat ik deze boven de Ball Python/Kometenbombe verkies.
FatAzz VWC lid 6 jan 2020 #232 Ik had de single shots van Funke besteld, maar kreeg die van Luypaers, erg mooi! Dus ik stem op de Luypaers Ball Python.
Ik had de single shots van Funke besteld, maar kreeg die van Luypaers, erg mooi! Dus ik stem op de Luypaers Ball Python.
L Lobster VWC lid 6 jan 2020 #237 1 Funke kometenbomben 2 Luypaers Ball Python 3 Mortar king Funke met name omdat het effect laag naar de grond toe kwam
1 Funke kometenbomben 2 Luypaers Ball Python 3 Mortar king Funke met name omdat het effect laag naar de grond toe kwam