[WINNAAR] Beste COMPOUND van 2023

1. Break Out van Wolff.

Prachtige bak, perfect tempo, spreiding, burst, eigenlijk alles gewoon top.

Als tweede Whistling Rainbow
Had hem zelf niet, maar iemand verderop in de staat wel, hele gave bak met die rauwe fluit naar crossette.

Mijn stem “Beste Compound 2023”

Mijn stem “Beste Compound 2023”

Mijn stem voor beste Compound 2023 gaat uit naar 2 geweldige compounds:

Break Out van Wolff Vuurwerk: Simpelweg een gigantische beuker met enorme spreiding en een kneiter harde burst! Dit is echt een topper en wat mij betreft dé compound van 2023

Pleasure Dome van China Red: Geweldige box met genoeg variatie in effecten! Dit jaar nieuw in de verkoop maar wat heeft deze box mij -en de straat- verrast!

Tja, moeilijk, moeilijk, moeilijk... De Triple X was weer een echte rammer. Als de Turbo Display Box onder de compounds wordt gerekend is dat ook een echte topper. De Tailgate Fan was ondanks de wind in de straat weer fantastisch. De Transbomer en Crash Box, mét spinners :), waren super. De Willow Mayhem met zijn "statige" schietsnelheid en grootse effecten en de oudere "broer" daarvan in de vorm van de Immortal Gold, presteerden als vanouds. De 300 en 400 Shots Display Boxen ramden erop los en ondanks alle gedoe maakte de Big Box/Temptation Willow/Big Booster de verwachtingen ook absoluut waar. En dan nu een keuze maken... :bonk:

1. 300sh. Ultimate Mixed Display - Magnum
2. Triple X - Magnum

Voor mij heel duidelijk de 400 shots total display van magnum. Heerlijke rammer en maakt mensen in de straat heel enthousiast!

Back
Bovenaan