[WINNAAR] Beste CAKEBOX VANAF 2KG KRUIT van 2019

Ik zie dat de Armageddon in de laatste uren nog op nummer 1 is terechtgekomen, door 5 lastminute stemmen (waaronder die van mij). Dik verdiende overwinning!

Heb zelf de Tournament Box en de Skyline on Fire gehad en was meer onder de indruk van de Tournament Box. De effecten zelf zijn niet direct beter, maar het tempo maakt de box spectaculairder.

Leuke bijkomstigheid dat mijn stem een prijs heeft opgeleverd. Bedankt!

Ik zie alleen maar dikke bakken staan in deze lijst. Armageddon helaas niet gehad, maar die moet er dus echt wel komen dit jaar. Gefeliciteerd Magnum! Tournement box vaak live gezien op demo's. Het is en blijft een topper. Gefeliciteerd Vuurwerkmania.

Mooie uitslag inderdaad, allemaal topbakken en eigenlijk die Armageddon is me dan niet eens zo zeer opgevallen nog. Voor komend jaar dus op zoek naar die en toch ook die Tournament Box nou eens kopen, nog nooit gehad.

Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd Magnum en Mania!

Mooie prestatie Magnum, in het eerste jaar meteen een prijs in de pocket! Ga zo door.

De Tournament Box is een veelbesproken box en hij gaat maar door en door. Ook bij de normale consument is hij erg in trek heb ik gemerkt tijdens de afhaaldagen. Gefeliciteerd.

Van harte gefeliciteerd! lang getwijfeld over de armageddon, wellicht dit jaar dan toch maar een doen.

Back
Bovenaan