[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2016!

Vond de immortal gold heel mooi, maar dat geld ook voor de crashbox en de transbomber.
Grand pyro show en bonebreaker vielen wat tegen.

de mooiste:
1 event immortal gold (140 euro)
2 transbomber (100 euro)
3 crash box ( 75 euro)

Prijs kwaliteit
1 transbomber (100 euro) (toch transbomber op 1 vanwege de heftige finale die mist bij de crash box)
2 crash box ( 75 euro)
3 event immortal gold (140 euro)

Ook had ik de event havana Palmtree maar die heb ik als losse cakes afgeknald net als the incredible FAN
Als boxen zijn deze natuurlijk ook ontzettend tof en verdienen ze ook een plaats in de lijst

dus:
4 event Havana Palm tree ( 75 euro)
5 incredible fan (130 euro)

Ik heb meerdere spectaculaire boxen gehad maar hier mijn top 3:
1. Escape from Hell 216's - Vuurwerkmania | Een prachtige en diverse box, ik heb deze voor 200,- gekocht en ondanks mensen die zeggen dat hij het niet waard was vond ik dit écht de show van de jaarwisseling. Erg veel diverse en grote effecten en goede, harde burst.
2. Zena Triumph - Zena Vuurwerk | Deze voor 50,- meegenomen, wat een prachtige bak met harde burst en zeer grote effecten. 25,- per cake is gewoon er goed geprijsd!
3. HFF Hardstyle Box - Vuurwerktotaal | Deze had ik zelf niet gekocht, maar een familielid wel. Zonde dat hij geen zin had om deze door te lonten maar al met al was dit een hoop geweld! Ik vond elke cake wel goed.

Dit was dus mijn top 3 en mijn stem gaat echt uit naar de Escape from Hell van Vuurwerkmania!

Ik had dit jaar mijn budget bij vuurwerkmania besteed. Uit de vette deal de psycho box,rumble in the jungle, golden illusion en escape from hell voor een mooie prijs gekocht. Doordat vuurwerkmania nauwelijks gemeld werd in dit forum begon ik mij enigszins zorgen te maken of ik daar wel goed aan gedaan had, maar wat heb ik genoten van deze cakes. Alle cakes waren mooi, maar het einde van escape from hell zie ik nog steeds voor mij. In 1 woord geweldig! Mijn stem gaat dan ook uit naar escape from hell. Vuurwerkmania bedankt voor het mooie vuurwerk :p

Hier het filmpje die door mijn dochter van de Escape from Hell gemaakt heeft: https://www.youtube.com/watch?v=c3hNax_hAQ0

Voor 2016/2017 nomineer ik de Transbomber van Rubro.

Met afstand de indrukwekkendste box die ik in de afgelopen jaren heb gehad.
Golden Power in z'n 1e jaar komt in de buurt maar haalt het niet.

Nou geef ik graag toe dat ik liefhebber ben van Crackling en Goud... dus heel objectief kan ik niet zijn.
Applaus en de Wow's zijn wel een goede graadmeter en daar was voldoende van.

Wonder boven wonder hadden wij weinig last van mist. Dat zorgde ervoor dat het vuurwerk in volle glorie te zien was.

Er zijn veel mooie cakeboxen op de markt en er komen er steeds meer bij, maar er is een cakebox die het allemaal heeft en dat is de Zena Cakebox. Hier al jaren standaard in de collectie.

Grote boeketten, veel variatie en goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Ik nomineer de Radical Power van Wolff uit de Underground Collection. De opbouw werkt naar een anti climax (hoewel ik de laatste cake echt mooi vond)Ik heb 'm dus maar achterstevoren geschoten. (C-B-A). M'n 2e keus is de Cruel Traction (ik had de 2015 versie waar naar mijn mening cake A wat kleurrijker was.) Ook hier de volgorde en effecten niet naar mijn zin dus geschoten in volgorde A-B-C-F en D+E tegelijk wat een dikke finale gaf. Helaas door de mist was de video camera van het pad dus geen mooie beelden

Mijn stem gaat uit naar de Event Flash of the God's 232's van Rubro. Prachtige box met diverse effecten en kleuren, top tempo en de waaier op het einde maakt hem af.

Ik ga voor de Hardstyle Box. Wat een geweld!

+1!

Had veel filmpjes gezien en vond het er veelbelovend uitzien. Maar blijft altijd spannend natuurlijk, kan ook zwaar tegenvallen.

Dat deed ie gelukkig niet! Inderdaad wat een geweld uit die box zeg. De klappen waarmee de projectielen de lucht in worden gejaagd al. Man man man! Geen spijt van!

Back
Bovenaan