[WINNAAR] Beste CAKEBOX van 2015!

Gedeelde 1ste plaats: Cruel Traction en Osiris.
CT iets hardere knallen en spektakel. Osiris mooi tempo, veel variatie en lekker lang!

Cruel traction.

Had m voor het eerst dit jaar en maakte alle verwachtingen waar. Wat een burst knallen heeft dit ding zeg, stak daarmee overal boven uit.

EDIT: had de Rage versie.

Hardstyle box van vwt. Was een prima bak en vond ik kwa effecten gevarieerder dan de cruel traction.

Ik Kies voor Big Momma, heb hem vorig jaar afgestoken. Dit jaar de Cruel Traction gehad, was telleurgesteld. stond Katan op de potten, weet niet of dit kan kloppen? te hoge schoten, mede daarom minder groot effectuitwerking, mijn hallucinator, color change, massive en freestyle titanium knalde cruel traction er HARD uit.

sowieso de crackling fan, was echt het enige Nederlandse item die ik dit jaar had waar ik van stond te schreeuwen :D

Ik had verschillende boxen.. maar allemaal kan ik ze me niet voor de geest halen zonder film..

De enige die ik me nog wel helemaal voor de geest kan halen is de Zena Golden Box.. door het tempo en de dikke boeketten.. dat is een goed teken.. dus deze box krijgt mijn stem!

Ik Kies voor Big Momma, heb hem vorig jaar afgestoken. Dit jaar de Cruel Traction gehad, was telleurgesteld. stond Katan op de potten, weet niet of dit kan kloppen? te hoge schoten, mede daarom minder groot effectuitwerking, mijn hallucinator, color change, massive en freestyle titanium knalde cruel traction er HARD uit.

Had je niet toevallig de Full Traction dan? Deze is van Katan naar mijn weten.

Absoluut de incredible fan van cafferata, goeie spreiding lekkere dreunen mooie effecten gewoon een mooi product.

Aangezien de befaamde Cruel Traction vorig jaar gewonnen heeft stem ik dit jaar op de Spain Fanstyle van Katan!

Hardtylebox en Crual Traction, maar dan wel de originele en niet rega oid. Heerlijke boeketten!

Ik vond de hardstyle in de basis niet tegenvallen, had 1 cake die slof presteerde. Verder leuke effecten en afwisselend tempo. Alleen mag de prijs wel iets na beneden...

Dat is niet de cruel traction maar een namaak van katan dat is troep inderdaad.

Mag ik vragen hoeveel je nog voor die 'Cruel traction' hebt betaald? :bonk:

Back
Bovenaan