[WINNAAR] Beste CAKEBOX T/M 2KG KRUIT van 2019

Code red niet in de straat we op de demo gezien en dat zag er zeer goed uit. Transbomber is gewoon heel populair dus ik snap het wel, persoonlijk vond ik de eerste batch transbomber het beste, daarna was hij wat minder heftig.

Gefeliciteerd Rubro en Vuurwerktotaal en natuurlijk de vuurwerk prijs winnaars.

Code Red wat mij betreft de juiste winnaar. Wat een bak! Dit jaar voor het eerst de Transbomber niet meer gehad maar ik snap wel dat hij weer zo goed scoort.

Gefeliciteerd!
Prachtige boxen, volledig terechte winnaars, zelfs op film blijven ze geweldig over komen.

Van harte gefeliciteerd Rubro en Vuurwerktotaal!

De Code Red helaas niet gehad, maar wat ziet hij er schitterend uit op de straatfilms. En als ik het zo zie op film een meer dan terechte winnaar. De rode blinkers en het ghost effect zijn simpelweg prachtig en het tempo is om te smullen. Zeker in gedachten houden voor dit jaar.

De Transbomber nu voor het vierde opeenvolgende jaar een prijs behaald, wat een geweldige prestatie.

Edge en Roadrunner alvast gefeliciteerd met jullie prijs.

Ongekend om zo vaak in de prijzen te vallen maar het is en blijft dan toch ook een topper elk jaar. Code red helaas niet gezien maar op basis van beelden ook een heerlijke box. Van harte!:thumbsup:

Back
Bovenaan