[WINNAAR] Beste CAKEBOX T/M 2KG KRUIT van 2019

Van de boxen die ik heb geschoten , dit waren er maar 3 vanwege de mist. Sprong de red maroon er toch wel tussenuit. De lucht constant gevuld met mooi rood . Dus de red maroon van vuurwerkmania .

Nieuw: 3X Mix Compound-Evolution Fireworks verschillende schietrichtingen, verschillende effecten, maar perfect uitgevoerd zonder rommelig te worden. Voor mij de nieuwe kleine compound van het jaar.
Bestaand: EVO Bomber- Evolution Fireworks deze kleine rambak heb ik het eerste jaar in 2-voud besteld en heeft mijn verwachtingen ruimschoots overtroffen. Blijvertje in mijn collectie.! Mooie kleuren, goede crackling tails en perfect tempo (tip: matched perfect met de whicked Whistle - Volt)

Oude product, maar voor mij nieuw omdat ik 'm voor het eerst had, de Mega Willows van Evolution. Wat een prachtige doos is dat!

Nieuw product vind ik moeilijk om over te oordelen, enige echt nieuwe product dat ik had was denk ik de Funke Azul en die vond ik echt wel te gek. Dus dat is 'm voor mij.

1 stem op een NIEUW product uit 2019
BARELY LEGAL VUURWERKTOTAAL PUNISHER

1 stem op een "OUDER" product, dus al op de markt voor 2019
RUBRO TRANSBOMBER

Deze 2 producten had ik zelf en wat een gave producten

Nieuw in 2019: Vuurwerkmania Super Star 216’s. Er zijn kwalitatief zat betere boxen te bedenken. Maar met mijn (nog) beperkte ervaring met compounds vind ik dat Vuurwerkmania er goed in is geslaagd om een prima box voor een uitermate goede prijs neer te zetten zonder dat dit resulteert in belabberde kwaliteit, want daar is bij deze box zeer zeker geen sprake van!

Van voor 2019: Artillery, wat een mooie opbouw naar een geweldige finale zeg!

Back
Bovenaan