[WINNAAR] Beste CAKE van 301 - 500GR KRUIT van 2024

Caïro Crackling! Behoeft geen verdere uitleg! De populairste 500grammer op dit moment en dat is niet voor niets! Onverslagen kampioen!

Philadelphia Spitters - Magnum
Hangin 'n Bangin - Vuurwerktotaal

Eervolle vermelding voor Toxic - Riakeo

Mogelijk het meest besproken product van 2024. De Caïro is inmiddels ook niet meer weg te denken in de collectie. Ondanks dat de 2020 en 2023 batch net een fractie beter waren, was ook de 2024 weer om van te smullen. In de straat blijf ik dit gewoon een ontzettend indrukwekkende cake vinden en daarom gaat mijn stem dan ook naar de Caïro Crackling van Magnum Vuurwerk (Stem 1).

Ik was wat terughoudend richting Riakeo. Ik had hier geen eerdere ervaring mee, maar de reviews en video’s van het Belgische en Duitse assortiment liegen er niet om. Ik was benieuwd of het NL assortiment kon tippen aan dit hoge kwaliteitsniveau. Ik heb van Riakeo alleen de Riakeo 500 aangeschaft en ik was hiervan erg onder de indruk. Er zijn cakes te verkrijgen met een hardere burst, maar dat was bij deze cake niet storend. De effecten waren allen van zeer hoog niveau en vooral de crackling willows spraken mij enorm aan. Het is erg divers qua effecten en ook de w-shape is een geweldige toevoeging. Mijn 2e stem gaat dan ook uit naar de Riakeo 500 van Riakeo/Lesli (Stem 2).

Ik heb er nog een paar weten te scoren afgelopen jaar: de triple thunder stars van Bonfireworks. Prachtige cake blijft het!

1. Caïro Crackling, blijft een geweldenaar, zulke felle crackling, ook deze blijft elke keer weer verbazen!
2. Riakeo 500, echt een kwaliteitscake en ook nog voor een mooie prijs, topper!

Back
Bovenaan