[WINNAAR] Beste CAKE van 301 - 500GR KRUIT van 2024

1. Caïro Crackling, tsja, als crackling liefhebber en eeuwig fan van de Venom box, voor mij de beste cake op dit moment!
2. Dragon Fire, zal weinig op gestemd worden, maar toch een eervolle vermelding. Wat een vette cake met ontzettend grote effecten blijft dit! Mooie variatie en doet mij erg denken aan de stars over paris van vroegah!:d

Jaa lastig deze, wat was hier veel moois in te krijgen zeg!

Ik heb de Cupido op een goeie 100 meter afstand gezien en was daar toch wel echt van onder de indruk!
Mijn 2 stem gaat naar de Energetic van Wolff (red lantern) erg mooie cake! Voor de 2e keer iets van de red lantern lijn en het bevalt mij erg goed

Om de beste cake tot en met 500 gram te kiezen was een best karwei met zoveel toppers. De Caïro Crackling, de Riakeo 500, Return of the Phoenix, Cupido... maar voor mij sprong de Eclipse van Riakeo er wel bovenuit. Wat een ontzettend gave cake met dat mooie dunne goud met blauw, maar ook het snow effect met geel erbij. Heel erg gaaf.

Voor mij waren dit de 2 toppers:

Booster 500: fantastische cake, die lang door blijft gaan met leuke effecten. Zeker voor de prijs waar hij (in de freak) voor te krijgen was afgelopen jaar een no brainer!
Cairo crackling: wat kan je nog over deze cake zeggen wat nog niet gezegd is. De spreiding, de burst, het effect: werkelijk alles klopt! Topper vd bovenste plank.

Back
Bovenaan