[WINNAAR] Beste CAKE van 301 - 500GR KRUIT van 2024

We hebben een winnaar!

Jullie hebben allemaal flink gestemd de afgelopen maand waarvoor ontzettend bedankt! Na al dat stemmen komt natuurlijk het tellen van de stemmen en controle op dubbele stemmen maar er is een winnaar uit de bus gekomen.

In de categorie Beste Cake 301 - 500 Gram van 2024 Is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Caïro Crackling van Magnum Vuurwerk!

Wij feliciteren Magnum Vuurwerk!

Trofee Beste Cake 301-500 gram 2024.png

De top 10 van 2024 bij de cakes 301 - 500 Gram:

1. Caïro Crackling - Magnum Vuurwerk (87 stemmen 18%)
  2. Cupido - Lesli Vuurwerk (42 stemmen)
  3. Toxic - Lesli Vuurwerk (33 stemmen)
  4. Philadelphia Spitters - Magnum Vuurwerk (29 stemmen)
  5. Piranha - China Red (25 stemmen)
  6. Riakeo 500 - Lesli vuurwerk (22 stemmen)
  7. Hangin 'n Bangin - Vuurwerktotaal (19 stemmen)
  8. Bull - China Red (12 stemmen)
  9. Dog - China Red (10 stemmen)
  10. Outburst - Lesli Vuurwerk (9 stemmen)
  11. Return of the Phoenix - Wolff Vuurwerk (9 stemmen)

Wij mogen bij deze poll een lid blij maken als winnaar van een (vuurwerk)prijs!
De (vuurwerk)prijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)

Winnaar (vuurwerk)prijs uit de poll Beste Cake 301 - 500 Gram 2024: Horsebrand010

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met de winnaars op voor meer informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoewel de batch 2024 wat minder is dan voorgaande jaren, blijft dit natuurlijk wel echt een topper. Gefeliciteerd daarmee Magnum! Wat mij betreft nog steeds de beste crackling cake op de Nederlandse markt.

Begrijpelijke winnaar, wat een topper van een cake.
Van harte gefeliciteerd Magnum Vuurwerk.

Ook veel andere mooie cakes gezien dit jaar en die zie ik deels ook terug in deze top 10 wat meer dan terecht is. Mijn persoonlijke favoriet niet in de top 10 helaas.
Zeer benieuwd wat ons gebracht gaat worden in deze categorie, afgelopen jaar zijn er veel mooie cakes bij gekomen. Ik zie ook dat Lesli de helft van de lijst inneemt met 4 Riakeo cakes en eentje van Vuurwerktotaal, heel knappe score!

Gefeliciteerd Magnum, nog een verdiende eerste plek. Wat een geweldige cake ondanks dat hij iets minder is dan vorig jaar. De Philadelphia Spitter was ook super, deze komt er dit jaar zeker weer. Mooi om te zien dat Riakeo goed vertegenwoordigd is in de top 10. Deze cakes kan je gewoon niet omheen. China Red blijft ook goed vertegenwoordigd. Ook hier allemaal verdiende top 10 plekken.

Back
Bovenaan