[WINNAAR] Beste CAKE van 301 - 500GR KRUIT van 2023

Dit was inderdaad geen verrassing en terecht, wat een ongelooflijk dikke cake is dit.
Gefeliciteerd Magnum Vuurwerk met deze overwinning! Dat deze bak maar net zo mag beuken in 2024.

Overigens knap dat er 5 dieren cakes van China Red in die top 10 staan!

... Hoe vet is het dat ''knettermans'' deze wint, de Caïro knetter. Mooi man.

Ook goed om te zien dat er maar liefst 5 cakes van China Red te zien zijn. Die zijn een goede weg ingeslagen.

Het heeft zo moeten zijn haha

Dat Magnum zo goed vertegenwoordigd is was me al direct opgevallen maar dat China Red zo goed scoort met de dierencakes nog niet. Maar gezien de reacties eigenlijk ook niet heel vreemd en de cake uit deze serie waar ik zelf groot liefhebber van ben dat is de Rat, helaas uitloop en afgelopen jaar al slecht verkrijgbaar anders had die vast ook in het lijstje gestaan.

Deze poll was goed te voorspellen.
Al 2 jaar op rij in mn collectie en wat een geweldenaar. Wanneer de prijs/ kwaliteit hetzelfde blijft dit jaar zal dit ongetwijfeld de bestverkochte cake zijn ook, proficiat Magnum!

Gefeliciteerd Broekhoff/Magnum! In deze tijd van downgrades op inhoud/kwaliteit en upgrades in prijzen, zijn jullie daarin een rots van houvast voor ons en een baken van licht voor de andere importeurs. Twee terechte en welverdiende winsten!

Het heeft zo moeten zijn haha

Dat Magnum zo goed vertegenwoordigd is was me al direct opgevallen maar dat China Red zo goed scoort met de dierencakes nog niet. Maar gezien de reacties eigenlijk ook niet heel vreemd en de cake uit deze serie waar ik zelf groot liefhebber van ben dat is de Rat, helaas uitloop en afgelopen jaar al slecht verkrijgbaar anders had die vast ook in het lijstje gestaan.

De Rat heeft heel lang in de top 10 gestaan maar is 'last minute' net ingehaald door de Booster 500 met 1 stem meer.

Gefeliciteerd Magnum, voor mij zeker de terechte winnaar. Kon haast ook niet anders dan dat deze zou winnen, maar zo ruim had ik ook weer niet verwacht.

En Knettermans gefeliciteerd met je prijs!

Na wat contact met de vwc mods in de laatste weken van 2024 kwam het bericht dat ik mijn prijs de 30e op mocht gaan halen bij Breda Vuurwerk. Zoals velen van jullie weten stond er voor mij echter een flinke reis op de planning (HuboXL in Emmer-Compascuum, ook erg leuk maar een ander topic). De 28e dus maar even bij Breda Vuurwerk gevraagd hoe of wat. Tot op dat moment wist ik nog niet precies wat ik gewonnen had. Toen heb ik even iemand van Broekhoff aan de telefoon gehad die mij feliciteerde met een karton Cairo :handsup:. Het was geen probleem om het de 31e op te halen en de 31e ging ik dus met een grote glimlach en een gratis karton Cairo weer naar huis.

Broekhoff/Magnum en vwc bedankt!!!

Back
Bovenaan