Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor mij blijft, ondanks de licht prijsstijging, de Monster Ride van Vuurwerkmania de absolute nummer 1 van de kleinere cakes. Wat een grote effecten, goede burst en uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Van mijn nummer 2, de Alpha, mogen ze wat mij betreft nog steeds een grotere versie met meer schots maken. Wat een subliem cakeje is dat toch, prachtig uitgevoerd voor een knappe prijs!
Mijn stem gaat naar Monsterride van Vuurwerkmania. Deze is niet voor niks weer de cake t/m 300 gram. Geen idee hoe ze het doen maar voor een 300 grammer is dit echt onwijs goed!
1. GBV - Splitting Stars, topper van een cake. Zeer mooie staarten, crosettes en kleuren!
2. Wolff - Whiplash, leuke blinker cake met fijne kleuren. De mine is een mooie volle toevoeging.
Moest direct denken aan de Las Fallas van China Red. Beste knalcake van NL.
Voor de sier bevatte de Hakuna Matata / Indianen Box toch wel hele goede 300 grams potjes. De laatste van de Indianen Box sluit ik hier even uit. Die bevatte 340 gram haha.