[WINNAAR] Beste CAKE T/M 300GR KRUIT van 2019

Proficiat! Importeurs voor de trofee en winnaars van de vuurwerkprijs! Aardig verschil 99 tegen 2e plek 8 stemmen! Een overduidelijke winnaar dus!

Gefeliciteerd, bij de nieuwkomers een nek aan nek race zo te zien. En de Monsterride, wie had dat gedacht?! Die overtref je niet snel.

Zo, wat een machtsvertoon bij de versie vóór 2019 zeg: gefeliciteerd Mania! Prachtig product is het ook met een uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding. Niet mijn stem, maar zeker wel verdiend. Óók gefeliciteerd aan Evolution. Heb de cake zelf niet gehad, is mij eerlijk gezegd ontschoten, maar hij oogt op film zeer goed. Zeker voor de prijs! Echt zo een meepakker in de laatste dagen. Gefeliciteerd! Ook de winnaars uiteraard.

Dat de Monster Ride weer zou winnen verbaasd me helemaal niet, wat een topper van een cake blijft dat zeg. Sparks nog nooit gehad, maar komt goed over op film. Gefeliciteerd Mania en Evo.

Nee, ik gok dat iedereen een tikfout heeft gemaakt en Sparkles bedoelde ipv Sparks :p:D
Gefeliciteerd Evolution en Mania!

Zo was lekker spannend bij de nieuwe cakes. Gefeliciteerd Evolution.

De Monster Ride blijft bizar. Wat een boeketten komen er uit dat kleine cakeje. Gefeliciteerd met deze topper Vuurwerk mania.

Terechte winnaars. De Sparks viel al zeer positief op tijdens de demo van Evo. Erg knap dat ze dat uit zo een kleine cake kunnen halen. Dit jaar maar zelf in de straat zien. Afgelopen jaarwisseling voor het eerst de Monster Ride gehad, Fantastische dingen.

Van harte gefeliciteerd Mania en Evolution met deze geweldige prijs. De Sparks is echt een prachtige cake met afwisselende effecten en wat mij betreft een terechte winnaar. We hebben er weer een prijs/kwaliteit topper bij.

De Monster Ride zag ik wel aankomen. Is echt al jaren een ongekende topper en ik blijf me keer op keer verbazen dat men dit uit 25mm tubes kan persen. Kennelijk denken er meer forumleden zo over, want wat een verschil zeg, ongekend.

Ook de prijswinnaars uiteraard gefeliciteerd en alvast plezier met de nog nader te bepalen prijs!

Voor het eerst dit jaar de Monsterride zelf gehad en ja het is wel een toppertje hoor terechte winnaar. Sparks ken ik niet maar op beeld zit deze er ook zeker tof uit. Beide van harte gefeliciteerd!

Back
Bovenaan