[WINNAAR BEKEND]Zit jij er dit jaar warmpjes bij? [WINACTIE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maak bijna nooit foto's, dus hierbij mijn enige inzending. De collectiefoto's van de afgelopen 2 jaarwisselingen. 2 jaren met puur cat 1. Dit jaar eindelijk weer een jaarwisseling als vanouds.

2020-2021
attachment.php

2021-2022
attachment.php

Als laatste mijn duurste collectie die ik tot nu toe gehad heb. Dit was de collectie van de jaarwisseling 2017-2018. Het waaide toen heel hard en er viel regelmatig een bui. Niet bepaald ideaal stookweer, maar toch ontzettend genoten van alle cakes en boxen dat jaar!

IMG_9774.jpg

Ontzettend bedankt allemaal voor de prachtige foto's, wat een geweldig topic is dit geworden. Hopelijk gaat iedereen nog door in het grote sfeer foto's topic.

Volgens mij heb ik deze nog niet gepost, leuk die oude collectiefoto's!
Palletje vol vuurwerk, een van de eerste projecten. Volgens mij rond 2011.

PalletVuurwerk_zps7933a15f.jpg
Palletje voor vuurwerk

Winnaar bekend

We gaan richting het eind van de middag/begin van de avond. Dat betekend dat wij bekend gaan maken wie Vuurwerkcrew vuurkorf heeft gewonnen.

Er is ontzettend veel door jullie gepost met enorm sfeervolle foto's. Er zaten zelfs een aantal heel erg fanatieke mensen tussen, wij zijn jullie hier dan ook enorm dankbaar voor :thumbsup:
We hopen dan ook dat jullie in het sfeerfoto topic lekker door blijven posten want is zonde om alle mooie beelden te missen!

Zoals vooraf bekend was had je meer kans om te winnen als je vaker zou posten: heb je 1x gepost dan zit je naam 1x in de pot, heb je 15x gepost zit je naam 15x in de pot. Maar er kan er natuurlijk maar 1 de winnaar zijn.....:holland::holland::holland:

:handsup:fenix96, jij bent de gelukkige winnaar van deze unieke vuurkorf!!:handsup:

Als je even contact met ons opneemt fenix96 dan gaan zorgen dat de korf zo snel mogelijk jou kant op komt!

Iedereen nogmaals bedankt voor het meedoen:applause:

Wat een geweldig nieuws, erg blij dat ik er toch nog een heb kunnen bemachtigen!:D. Hij gaat zeker goed van pas komen volgende week.

VWC bedankt voor de toffe prijsvraag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan