Winnaar bekend: Beste vuurwerkshow van 2024

De top 6 mooiste Nederlandse vuurwerkshows van 2024 zijn bekend!

Graag feliciteer ik: Dutch Firework Professional, Xena ism Backstage Specials FX en Evento, Dream Fireworks, Royal Fireworks en iedereen die meegeholpen heeft met het creëren van de mooiste shows!

Maar welke vuurwerkshow was nou het mooist? Dat bepalen jullie! Hoe kan dat?
Graag ontvang ik van jullie een PM met de titel: Stemronde 2 TOPSHOW 2024.
In het bericht lees ik dan graag welke show jullie het mooist vonden.

Van de 18 genoemde verschillende shows zijn dit de absolute toppers zoals gestemd in ronde 1.
Onderstaande shows staan in willekeurige volgorde van populariteit.

1. Royal Fireworks - Finale demo Kuiper Koekange

2. Dream Fireworks - Vuur en Licht op het Water Aalsmeer

3. Xena in samenwerking met Backstage Specials en Evento - Koningsdag Katwijk

4. Dutch Firework Professional - Zomerkermis Deventer

5. Xena in samenwerking met Backstage Specials en Evento - Finale demo Ano vuurwerk

6. Dream Fireworks - Waal in Vlammen

Stemmen kan tot woensdag 2 april 23:59 uur.
Vrijdag 4 april maak ik de winnaar bekend!

:holland:

Een aantal shows heb ik live kunnen ervaren en voor een groot deel zag ik deze top 5 aankomen. Wel had ik op basis van creativiteit de show van DFP in Zierikzee en/of Vianen verwacht terug te zien in de lijst. Komende dagen nog even de shows uit de startpost terugkijken en dan komt ook mijn stem er aan.

Stem nu nog op je favoriete vuurwerkshow van 2024!
Stemmen kan tot 2 april 23:59 uur!

Stemronde 2:
  1. Demo Kuiper
  2. Vuur en Licht op Water
  3. Koningsdag Katwijk
  4. Zomerkermis Deventer
  5. Demo Ano vuurwerk
  6. Waal in Vlammen
Op elke show is inmiddels al door iemand gestemd en een duidelijke top 3 begint te vormen! Welke show wordt de mooiste van 2024?

Wil je weten hoe je kan stemmen?
Kijk dan hier!

Vrijdag 4 april wordt de winnaar bekend gemaakt.

Winnaars bekend!
.
.
.
.
.
.

Op de gedeelde derde plek zijn geëindigd: Vuur en Licht op Water te Aalsmeer en de Finale van de Kuiper vuurwerk demo.
.
.
.
.
.
.
.
Op de tweede plek is geëindigd: De Deventer Zomerkermis vuurwerkshow.
.
.
.
.
.
.
De titel: "Mooiste Nederlandse vuurwerkshow van 2024" gaat naar....
.
.
.
.
.

De Koningsdag vuurwerkshow in Katwijk!

Hierbij feliciteer ik graag Xena, Evento Fireworks @tobias en Backstage Specials voor het bedenken, schrijven en bouwen van de show.
Een speciale dank naar @SKULANG de Pyro Freaks Katwijk en vele liefhebbers voor het meehelpen mogelijk maken van deze show.
Hieronder nogmaals de beelden van dit spektakel!

Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met Backstage Specials.
Zij hadden al vernomen dat wij bezig waren met deze stemrondes en voelen zich vereerd dat zij door jullie als favoriet gekozen zijn!

Ook goed om te weten: op 3 mei 2025 willen zij samen met Evento fireworks en de Pyro Freaks Katwijk deze show overtreffen. Daar hebben zij onze hulp nog een beetje voor nodig. Meer weten? Kijk dan hier.

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke gesprekken via de DM over de shows en de stemmen die jullie uitgebracht hebben.
In deze onrustige tijd gaf het mij iets positiefs om mee bezig te zijn.

Graag wil ik benadrukken dat deze stemronde geen officiële VWC samenwerking was, maar in goed overleg met de Mods mocht ik dit op eigen titel doen.
Stiekem heb ik er erg veel tijd in gestoken om dit mogelijk te maken, daarom hoop ik dat het jullie een glimlach brengt in deze maffe tijd.

Met veel plezier gedaan voor jullie,
Pietje PYRO
:holland:

PS: Heel veel succes om als "vereniging" deze topshows te evenaren...

@Pietje PYRO: Dank voor het initiatief, door mij positief ontvangen. Moet bekennen dat ik te lui was om alle door mij bezochte shows door te akkeren om de "beste" aan te melden. Heb wel meer dikke shows gezien, o.a. de door Pyrofan1 genoemde shows van DFP. Naar de shows die op 2 en 3 zijn geëindigd ga ik al een aantal jaar heen, en de winnaar was ook mijn favoriet uit de voorselectie.

Gelet op wat boven ons hoofd hangt, denk ik dat ik ook wat vaker de kleinere "kermis" showtjes ga meepakken. En kijk nu al uit naar de show in Katwijk.
Staat na mijn donatie medio januari met een dikke stift in de agenda.

Bedankt liefhebbers! Zeer vereerd dat mijn naam genoemd wordt, maar al deze credits gaan naar mijn grote pyro maat Mark S. Dankzij zijn tomeloze inzet in de vuurwerkliefhebberiij is PFK nog groter geworden!!

Natuurlijk ben ik ook PFK, maar dankzij onze Mark hebben wij de connecties!

Laatst bewerkt:
Pietje, echt heel goed dat je dit op de rails hebt gezet. Echt alle lof. Helaas stond mn kop er niet naar om voor de volgende ronde te stemmen door al het politieke gezeik.
Maar ik wilde bij deze je wel even een veer geven 👊

Erg leuk initiatief. Heel erg bedankt voor jouw enthousiasme en inzet @Pietje PYRO . Wat mij betreft een terechte winnaar. Ik hoor nog geregeld liefhebbers vol enthousiasme praten over deze show. Dat Pyro Freaks Katwijk en Evento een gouden combinatie zijn dat weten we inmiddels. Ik kijk dan ook vol verwachting uit naar de show op 3 mei. Hopen dat de kruitfunding nog wat meer op gang komt, want samen kunnen we ervoor zorgen dat 3 mei een onvergetelijk spektakel zal worden.

Back
Bovenaan