[WINNAAR 2018] Beste NIEUWKOMER van 2018!

Evo bomber! Ik ben niet zo van de nieuwe producten, maar de gok met deze toch gewaagd. Dit pakte ontzettend goed uit, wat een bak was dit! Hele heldere kleuren, goed tempo en grote effecten. Enig minpuntjes was de overgang tussen cake 1 en 2, die duurde vrij lang. Verder geen last gehad van de overgangen

Eccentric Shots van Evolution Fireworks! Helaas dat er geen voetjes aanzitten, maar wow wat een effect. Niet normaal wat er uit die dingen komt.

Skyline on Fire. Er moet alleen nog even gekeken worden naar een gemakkelijkere manier om beide compounds aan elkaar te kunnen laten knopen (bijv.ombox in de breedte zoals bij de de Soddom and Gomorra), maar echt een hele mooie show!

Moeilijk gezien ik weinig nieuwkomers had. Behalv een kameraad die veel van een nieuwe lesli pyromould lijn mee had. Maar dit was tov mania en evolution en de 2 boxen van zena Qua boeten minder dus ga ik voor

1. De mega star 6 assortiment van mania. Voor 75 prima assortiment met 6 leuke cakés.

Hier ga ik voor de Mega Willows. Ik vind dat Evo hiermee echt weer een uniek product op de markt heeft gezet, en het is ook fantastisch uitgevoerd

Voor mij is dat de Acatenango!
Was bij het ophalen Sowiezo al erg onder de indruk van het formaat van de doos!
Mooi en divers, prachtig!,..maar niet voor in een klein straatje, daar moet ik wel heel eerlijk in zijn.

Back
Bovenaan