[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

[WINNAAR 2018] Beste IMPORTEUR van 2018!

• Broekhoff Vuurwerk

Stemmen: 15 1,5%
  • Cafferata Vuurwerk

Stemmen: 8 0,8%
  • China Red

Stemmen: 75 7,7%
  • Eurostar Fireworks

Stemmen: 22 2,3%
  • Evolution Fireworks

Stemmen: 408 41,8%
  • Fireworks for All

Stemmen: 7 0,7%
  • GBV-WECO Vuurwerk B.V.

Stemmen: 27 2,8%
  • Heron Fireworks

Stemmen: 8 0,8%
  • Katan Vuurwerk

Stemmen: 14 1,4%
  • Lesli Vuurwerk

Stemmen: 29 3,0%
  • Meester Vuurwerk

Stemmen: 0 0,0%
  • Mercurius Fireworks

Stemmen: 0 0,0%
  • Pangu Fireworks

Stemmen: 129 13,2%
  • Pronk Vuurwerk

Stemmen: 7 0,7%
  • Pyrostar NL

Stemmen: 1 0,1%
  • Rubro Vuurwerk

Stemmen: 426 43,6%
  • Vulcan Europe

Stemmen: 54 5,5%
  • Vuurwerkmania

Stemmen: 135 13,8%
  • Vuurwerktotaal

Stemmen: 298 30,5%
  • Welkoop Vuurwerk

Stemmen: 1 0,1%
  • Witte Vuurwerk

Stemmen: 2 0,2%
  • Wolff Vuurwerk

Stemmen: 90 9,2%
  • Zena Vuurwerk NL

Stemmen: 80 8,2%

• Totaal stemmers
    977
Alles wat we dit jaar van Evolution hadden was super, met als toppers de mega willows en de evo bomber
En Wolff omdat ze altijd leuke 500 grams cakes hebben zoals dit jaar de Freaky en Dominator

Evolution Fireworks vanwege de vele nieuwe producten en de kwaliteit van het vuurwerk. Verkrijgbaarheid wordt ook steeds beter voor dit merk.

Rubro, Vuurwerktotaal en Vulcan waren zeer goed, mooie nieuwe items erbij en dezelfde kwaliteit voor de eerdere toppers.

Vuurwerkvisie, de variatie in producten en steeds weer nieuwe effecten. Daarnaast zijn de producten altijd van super niveau. Ik ben met name te spreken over de Volt boxxen waarvan alles klopt.

Evolution omdat zij bij veel producten met maximale eruit halen wat binnen de wet is toegestaan.

Dit jaar gaat mijn stem naar twee importeurs: Evolution en Broekhoff.

Evolution krijgt een stem omdat deze importeur super is in communicatie (in ieder geval naar de liefhebbers toe), lekker actief, open en eerlijk op het forum aanwezig is en wat mij betreft een groot deel van de mooiste en best uitgewerkte producten van Nederland aanbiedt.

Mijn stem op Broekhoff is misschien een beetje subjectief omdat ik dit jaar wat meer met Broekhoff te maken heb gehad. Dat begon door de importeursdemo in september waarbij ik met mijn film van de finale de Sky High Box heb gewonnen. Vanaf toen ben ik Broekhoff wat meer in de gaten gaan houden en viel mij op dat het eigenlijk een heel fijn merk is. Alle filmpjes zijn gewoon productie, op de demo werd productie geschoten, en er zitten echt wel hele mooie producten in het assortiment. Daarnaast zetten ze zich duidelijk in voor het behouden van de traditie. Verder hoorde ik nog van een winkelier dat het een hele fijne importeur is om mee samen te werken. En het feit dat ze nu ook hier en daar de freaks wat meer opzoeken is natuurlijk ook super!

Ieder jaar weer een lastige keuze, er is zoveel moois te zien en te verkrijgen op de markt. Echter heb ik toch een keuze gemaakt en gegaan voor de volgende importeurs:

- Vuurwerktotaal: dit blijft een importeur met een steengoed assortiment in eigenlijk alle prijsklassen, zowel van goedkope 500-grammers (Der Hammer) tot de betere compounds (gehele 1,2'' serie). De effecten en burst bij deze boxen waren écht goed en daarnaast erg interessant geprijsd, ook voor de adviesprijs (á €120).

- Rubro: deze importeur heeft wel eens onder een vergrootglas gelegen in verband met vermeende samples, maar ieder jaar maken zij de verwachtingen wel weer waar. De oude toppers uit de Elite Brand Collectie blijven goed presteren en kunnen goed mee met de rest van de markt. Ook de nieuwe producten presteren erg goed, zijn goed geprijsd en veel verkrijgbaar!

- Evolution: dit jaar heeft Evolution een forse uitbreiding gedaan in het assortiment met ontzettend veel nieuwe boxen. Deze zijn erg goed bevallen en de Mega Willows en Acatenango, die ik zelf heb gehad, waren schitterend! Ook de films van de andere nieuwe producten zien er ontzettend gaaf uit. De verkrijgbaarheid en prijsstelling is soms wat minder, maar uiteindelijk word er wel kwaliteit geleverd. En daar mag best voor betaald worden!

Eervolle vermeldingen: Pangu (goede kwaliteit, prachtige combiboxen), Vuurwerkmania (goede nieuwkomers en veel budgettoppers).

Evolution!

Mega willows, The Branco, eccentric shots, etc.

De innovatie en kwaliteit was afgelopen jaar top, ongeëvenaard.

Mindere punten zoals verkrijgbaarheid zijn dan voor mij bijzaak / verwaarloosbaar.

Het afgelopen weekend en gisteren hebben wij helaas wat problemen gehad met de server waardoor we last hadden van een trage website en zelfs downtime van het forum. In de laatste dagen van januari geven wij graag nog wat extra aandacht middels diverse kanalen om iedereen op te roepen om een stem uit te brengen, dit hebben wij het afgelopen weekend niet kunnen doen. Daarom hebben wij besloten om de polls allemaal nog een weekend langer live te houden om dat alsnog te kunnen doen! :D We hebben al véél stemmen, maar hoe meer, hoe beter! :thumbsup:

Daarom dus nog tot 4 februari de mogelijkheid om te stemmen, dit geldt voor álle polls!

Aftellen-stemmen 30 januari.jpg

Back
Bovenaan