[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Precies wat Gerrit aankaart, wat is mooier: de eerste plaats hebben als enige plaats in de top 10, of 6 plaatsen hebben in de top tien maar niet de eerste plaats?

Ik heb geen stem uitgebracht in dit topic, ik vond zelf de Bulldozer de beste box en daarom ook bij beste nieuwkomer gestemd.
Dat de transbomber hier gewonnen heeft had ik eigenlijk al wel verwacht, iedereen in de straat had er wel één. Dat Evo met zo veel boxen in de top 10 staat is ook echt een kei goede prestatie. Bijde gefeliciteerd:thumbsup:

Ben wel voor een categorie kleurrijkste cakebox en Kleurrijkste cake. En het zelfde,met mooiste. Zoals San71 aangeeft. Als men daar voor openstaat tenminste? Hoef ik ook niet,met gespeelde verwondering de rotzak te spelen.

Evolution, met 6 vermeldingen in deze top 10.
Als je van deze top 10, alle stemmen per importeur bij elkaar op telt. Dan steekt Evolution er met kop en schouders boven uit!

Evo heeft teveel z'n best gedaan afgelopen jaar. Zoveel mooie boxen, nu alweer keuze stress.

Het valt me nog mee dat de WTF box niet wint.
Wat een forum...

Had ook best gekund; massaal aangeschaft en voor dat minuscule bedrag zoveel tevreden klanten dat als die waren gaan stemmen de rest weggevaagd was waarschijnlijk. Ik denk dat jij de factoren die een box zo'n poll kan doen winnen te smal ziet.

Sterker nog: het had me écht niet verbaasd als 'tie had gewonnen. Ik begrijp juist heel goed dat de uitslag van zo'n poll wordt bepaald door de massale aanschaf van een gehypet product in combinatie met het beperkte referentiekader dat sommige forumleden hebben.

Maar blij word ik er niet van. Voor mij geldt kwaliteit boven populariteit.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik (blij) verrast ben dat The Branco op plek 7 is geëindigd, ondanks dat ik voorafgaand aan de jaarwisseling behoorlijk veel berichten zag van mensen die hem niet zo geweldig of zelfs saai vonden. En dat de Acatenango daar dan onder staat op plek 10. Terwijl ik over de Acatenango vooraf juist vooral positieve berichten heb gelezen, ondanks dat ik dié juist wat minder vond.

Grappig hoe dat dan zo kan lopen. :)

Eddy.

Je zet een poll uit van de beste cakebox van 2018 en de winnaar is een cakebox uit 2016????
Dit slaat helemaal nergens op en voelt een beetje als een auto van het jaar 2019 verkiezing en vervolgens is de Volkswagen golf uit 1991 de winnaar omdat deze het meest verkocht is.
De beste cakebox van het jaar 2018 komt uit 2018 en welke dit is laat ik in het midden maar dit slaat nergens op.

Ik ben van mening dat er in 2018 meer dan voldoende betere auto's zijn gebouwd door importeurs. Als een auto 10.000 keer verkoopt ten opzichte van een duurdere kwalitatief betere die 1000x verkoopt?

Het is een beetje appels met peren vergelijken.

Je moet het een beetje zien als de Transbomber met de Heisenberg vergelijken...Heisenberg vele malen beter maar ik 4x zo duur.

Niet dat ik de Transbomber slecht vind, in tegendeel.
Mar als ik deze vergelijk met zijn tegenpool de Oman van vulcan, wint de laatste met 2 vingers in de neus. Echter ook hier de verkoop aantallen zijn niet te vergelijken en daardoor komt er een dergelijke uitslag in een poll.

Hahahahaha geniaal

Kan er iets meer geplaatst worden dan alleen de top 10? Liefst de volledige uitslag van alle 142 genoemde cakeboxen.
Ik ben geïnteresseerd in de mooiste mailboxen onafhankelijk van prijs en verkrijgbaarheid. Die moeten wel uit deze volledige lijst te halen zijn d.m.v wat verder speuren naar betreffende boxen en wie er commentaar geeft.

Kan er iets meer geplaatst worden dan alleen de top 10? Liefst de volledige uitslag van alle 142 genoemde cakeboxen.
Ik ben geïnteresseerd in de mooiste mailboxen onafhankelijk van prijs en verkrijgbaarheid. Die moeten wel uit deze volledige lijst te halen zijn d.m.v wat verder speuren naar betreffende boxen en wie er commentaar geeft.

Heb hier ook om gevraagd, want lijkt mij ook zeer interessant! Hopen dat het alsnog gaat gebeuren!

Back
Bovenaan