[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Eigenlijk vond ik de VOLT! Flowerbeds allemaal super goed. Maar als ik een keus moet maken, dan de Spinnerz 2 Colorz en de Titanium brocade 2 Blue.

De beste box van 2018 was voor mij Mega Willows van Evolution.

Wat een enorm Breed schietende magnifieke bak was dit zeg!
Heerlijke brede Mines en daarboven super uitgewerkte effecten. De Compound was ook nog eens erg goed getimed. Een waar spektakelstuk.

Deze is wat lastiger,

Heb weer enorm genoten van de Transbomber van Rubro al heb ik geen idee uit welk productie jaar deze kwam, als 2e box nomineer ik de Event Flash of The Gods (232 schots), al valt deze uiteraard wel in een ander prijs segment dan de Transbomber.

Cafferata WTF Box

Natuurlijk niet de beste box van het jaar qua effecten, maar wel de meest besproken box. Prachtig hoe de voor- en tegenstanders over elkaar rolden om hun mening te geven. Precies wat het forum zo leuk maakt om te volgen.

Dat de box niet dezelfde kwaliteit zou hebben dan die van Evolution of Pangu stond van te voren al wel vast, maar het viel mij na alle negatieve voorspellingen 100% mee. Niks mis mee.

Ik had de box als Sinterklaascadeau gegeven aan mijn zoon van negen, en hij mocht hem zelf natuurlijk aansteken. Twee keer helemaal door het dolle heen, en voor mij alleen daarom al de 40 euro meer dan waard !!!

Back
Bovenaan