[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Op nummer 1 voor mij: de Acatenango. Wat een pracht met de verschillende schietrichtingen en de rust in de box om volop te kunnen genieten van de mooie en goede effecten.
Op nummer 2 voor mij: de Blue Night Fire. Mag iets sneller opbouwen, maar wat een volle lucht en wat een finale !!!

1. Mega Willows - Evolution
Een van de beste bakken die ik gezien heb hier in de straat. Diverse en goed uitgevoerde willow effecten. Prima burst, mega boeketten en schiet ongelofelijk breed.

2. The Branco - Evolution
Grandioze box! Dikke triple layer mines in V-shape, met dito boeketten in het midden. Op de films misschien geen super box, maar in de straat er dicht op staan, is hij echt gruwelijk mooi om te zien.

Nog wel een eervolle vermelding voor de drie 100 shots 1.2" boxen van Vuurwerktotaal/Volt. Dat waren ook alle drie fantastische boxen.

Ik zal waarschijnlijk de enige zijn : De WTF box van Cafferata. Waarom ? Gewoon omdat ik hem voor het bedrag van 40 euro en de kwaliteit goed vond presteren. Wat mij betreft komen ze volgend jaar weer met zo iets :)

Als 2e cakebox stem ik op de Serenity van Evolution.

(Dit jaar de Acatenango gehad, maar ik vind de Serenity toch beter)

Mijn beste cakebox was: 1 de Transbomber van Rubro. 2 Spinnerz 2 Colorz van Vuurwerk Totaal. 3 Exodus van Wolff. 4 Event 4 Seasons van Rubro.

Als je iets te besteden hebt, de Heisenberg van VWT was indrukwekkend.

Pangu heeft in mijn ogen met de Colorful City nog steeds een topper in huis.

Back
Bovenaan