[WINNAAR 2018] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2018!

Als ik echt moet kiezen, van wat ik dit jaar had, Ga ik toch voor California van Wolff Vuurwerk.

Deze 490 gram Fan-shape is zeer uitgebreid met verschillende mooie effecten met mooie Crackling boeketten als finale. leuk voor in straatshows etc.

Voor mijn 2e blok ga ik voor de Color Bombastic, Extreme shots 49 van Vulcan.
Deze cake heeft 469.5 gram inhoud, en bevat 3 verschillende calibers, 20mm, 25mm en 30mm als finale.
dikke aanrader!

Ik ga voor de Return of the Phoenix. Deze box blijft ontzettend goed presteren en ik hoor eigenlijk nooit dat deze teleursteld. Hulde aan Wolff voor het maken van deze gruwelijke huilbak!

Capital van VWT. Enorme effecten, ik hou bij grotere kalibers vooral van rustigere cakes! En ben fan van gouden effect, mits goed uitgewerkt. En dat was allemaal terug te vinden in deze cake.

Qua geweld was de Crack Attack van CR zeker de cake die er uit sprong, wat een bak!

1. Zena Nr.1 van Zena Vuurwerk. Wat een verassing was dit. Dikke burst, grote boeketten vol met blinkers. Massive 2.0
2. Daisy Beam van Vuurwerk Mania. Blijft geweldig. Dikke spinners, harde burst, mooi uitgewerkt blauw en agressieve crackling, complete cake!

Ik was erg blij met de Azure Dragon van Pangu, prachtig ding!! Alle 36 shots waren mooi!! Echt een aanrader!

Back
Bovenaan