[WINNAAR 2018] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2018!

Toen de Yellow River van Pangu vorig jaar tot winnaar werd bekroond had ik hier zo mijn twijfels bij, op film leek hij namelijk helemaal niet zo spectaculair.. Tot dat ik dit jaar besloot hem toch maar eens aan te schaffen. Nou.. ongekend wat een wat een klassebak was dit, de boeketten waren bijna net zo groot als 50mm singleshots & daarnaast ook ongekend mooi uitgewerkt. Aan deze kwaliteit kan wat mij betreft (nog) geen andere losse cake tippen, een terechte nummer 1.

Mijn 2e stem gaat toch wel echt naar de Der Hammer van Vuurwerktotaal, bizar wat een prijs/kwaliteit is dat. Misschien niet de hardste burst knallen of de rondste effecten, maar voor €16,- wel een top cake met bijzonder mooie heldere kleuren & een heerlijk tempo.

Kort samengevat is dit dus mijn stem:
1. Yellow River - Pangu
2. Der Hammer - Vuurwerktotaal

De beste twee cakes waren voor mij:

1. De Crackling purple van Evolution. Zeer mooie waaiercake.
2. White Red Rebel. Mooie salvobak. Had batch 2017.

Ik ga wederom voor de Coco blue van evo, geen nieuwe cake maar blijft toch de mooiste in mijn ogen. Prachtige spreiding en het blauw komt erg goed over in de straat.

Als tweede kies en beste nieuwkomer ga ik voor the ultimate van vuurwerktotaal, ietswat aan de snelle kant, maar prachtige kleuren en een uniek effect. Leuk om in meervoud te schieten en zeker een musthave in een consumenten show

Ik ga dan toch voor de Yellow River, ook al vond ik hem dit jaar een stuk minder overtuigend dan voorgaande jaren.

Back
Bovenaan