[WINNAAR 2018] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2018!

Dit jaar voor het eerst geschoten maar hoop dat deze ook in de toekomst geproduceerd blijft worden. Echt een hele dikke waaier, de Waikiki van Pangu

Ik ga, en zal wel één van de weinige of waarschijnlijk zelf de enige, voor de Merkur van Cosmos ( geimporteerd door Wolff ).

ik ga voor de Insane van Evolution Fireworks. de boeketten en het kaliber zijn perfect en daarbij nog de verschillende schietrichtingen dat maakt het af en zorgt altijd voor een verbazing bij de anderen mensen. ik vind deze cake al een show opzich. Wat een Topper !!!

Eerlijk toegegeven, veel losse cakes had ik niet, maar de mooiste was voor mij de Crown Flowers van Evolution. Sierlijk en enorme boeketten. Genieten!

1. Tropical night - pangu
2. I've got the power - pangu

Wauwwwie wat een gekkenhuis. Hoe is het mogelijk 100 kwaliteitsschoten met een moordend tempo de lucht in te jassen. Deze dingen zijn een showtje op zich!!!
Wat eeuwig zonde dat ze niet meer gemaakt worden!!

De Brasiloan Box heeft ook in 2018 bewezen grootse effecten te hebben. En de Crackling Chry 2.0!

Tja, dan ga ik toch weer (net als vorig jaar) voor de I've Got The Power en de Tropical Night van Pangu. Ik geloof eigenlijk niet dat er maar 500 gram in deze bakjes zit...

Back
Bovenaan