[WINNAAR 2018] Beste CAKE van 301 - 500 gram van 2018!

Met het risico dat ik voor medewerker wordt uitgemaakt, maar Voor mij waren dit twee bestaande Rubro producten:
1) EVENT KXB-30 FAN: Heerlijke burst, mooie spreiding, voor mij precies het juiste tempo om maximaal van de effecten te genieten.
2) THUNDEROUS BUFFALO: prima fontein, gevolgd door effecten die gewoon zeer goed in elkaar zitten (burst, spreiding en effect zijn gewoon top in balans). Heel jammer dat deze niet meer in het assortiment zitten. Hoop dat deze of een van zijn broertjes ergens uit een hoekje van een bunker opduiken.

De volt white red rebel is voor mijn zeker weten de nummer een tot 500 gram. Hele grote effecten, goed tempo. Zo zien we ze graag, zeker voor een prijs van 20 euro.
De hammer maakt geen enkele kans voor mij. Ik zag er veel verkocht worden, maar denk dat hij enorm tegen viel bij veel mensen. Effecten waren mager gevuld, en puur door het tempo leek het nog iets. Voor die "hammerpreis" vond ik het niet goed genoeg.
De tweede keuze zou ik het niet goed weten, ik heb een hoop mooie producten gezien. China red met de rooster en de dog waren goed. De profi cowboy fan was ook goed. Ik hou het bij een keuze, de beste cake tot 500 gram is voor mij de volt white red rebel.

1.Mega 6 Star Assorted, wat een kwaliteit voor een kleine prijs! (betaalde 10 euro per stuk)
2.Return of the Phoenix, dit blijft een van mijn alltime favorieten welke er ieder jaar bij is

Het was voor mij moeilijk om hier 2 cakes te kiezen. Ik had aardig wat cakes die allemaal goed waren en ook een heel aantal die moeilijk te beoordelen zijn omdat ze gelijktijdig met meerdere andere cakes zijn geschoten. Uiteindelijk toch 2 eruit kunnen pikken die in mijn ogen het beste waren.

In de eerste plaats is dat voor mij de Gold Willow Cracker van Evolution. Deze heeft gewoon een erg mooie combinatie van gouden willows met zilver blink en lekkere crackling. Dat ook met een lekker tempo, waarmee hij niet te snel is maar ook niet te langzaam.

Daarnaast was voor mij ook de Hyperblitz van Zena een topper voor mij. Ik vind het donkerdere goud een welkome afwisseling tussen al het lichte goud (zoals Brocade). In deze cake ook goed uitgevoerd met erg goede blauwe sterren.

Eddy.

Back
Bovenaan