[WINNAAR 2018] Beste CAKE t/m 300 gram van 2018!

Ik ga voor de Titanium Salute van Piromax, De knallen en het effect van bignut maken het compleet ik vind persoonlijk dat geen enkele knal cake van dit kaliber dit kan bereiken. de big nuts zijn zo duidelijk helder en knallen goed. Elk jaar zit deze bij de collectie.

Monsterride en weer de HL16, ongelovelijk wat ze uit deze pareltjes weten te persen voor die paar centen.

Met afstand nog steeds de Cruelty van Wolff. Je kan bijna niet geloven dat die klappen uit 286 gram worden geperst. Dit is de eenvoudigste poll wat mij betreft.

de brocade crown finale en een cake uit het platinum box assortiment van PanGu.

De eerste cake was echt geweldig. Was echt vrijwel all at once, effectsprijding was breed, burst hard. Echt een goede finale cake.
Dan een van de cakes uit het platinum assortiment. Welke maakt niet niet uit, ze zijn allemaal geweldig. Zeer goede kleuren, harde bursts en nog vrij veel tempowisselingen.

1. monster ride VWM
2. Demonia VWM (af en toe sterren koppen maar voor 2.40 zulke burst en spreiding, wow!)

Mijn beste cake dit jaar waren 2 fonteinen:
Als eerste de Ground Impact -> er kwam geen einde aan dit apparaatje! 4 volle minuten met gevarieerde effecten. Vooral bijna op het einde werd hij heel erg mooi. Een soort van groen/rood fish effect. Echt heel gaaf en zeer zeker waar voor je geld. Jammer alleen dat hij niet makkelijk verkrijgbaar was. Heb 2x15 kilometer moeten rijden om er 4 te kunnen scoren...
Als tweede de Crackling Crystal -> nog nooit zo'n imposante wolk van crackling meegemaakt! Iedereen moest een flinke stap naar achteren zetten bij deze! :cool:

Back
Bovenaan