Reservelont
VWC lid
Gefeliciteerd vuurwerktotaal. Ik snap er net als 3xh ook niks van. Van alle polls niet eigenlijk
maar van deze het minste
Ik had ook evo gestemd

Ik had ook evo gestemd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Verrassende onverwachte wending.
Waar evo en pangu ver voor stonden voor de sluiting heeft Vuurwerktotaal flinke inhaalslag gemaakt. Met zoon 100stemmem.
Uiteraard gefeliciteerd aan vuurwerk totaal!!
Hoe weet je dat? Poll was onzichtbaar tot uitslag.
Je loopt nu iets te suggereren, wat niet heel sportieve verliezer doet lijken.
Ik stemde VWT en Evo. VWT gefeliciteerd, ze weten al jaren precies algemene consumwnt én liefhebber aan te spreken en blinken dan m.n. uit in betaalbaarheid en ook in innovatie en originaliteit. Ik vermoed dat m.n. de 1e factor ze de vingerbreedte voorsprong op Evo heeft doen krijgen.
Vind dit ook wel een puntje, blijkbaar is de poll voor bepaalde mensen dus wel zichtbaar!! En kan er dus als nog gemanipuleerd worden!Hoe weet je dat? Poll was onzichtbaar tot uitslag.
Je loopt nu iets te suggereren, wat niet heel sportieve verliezer doet lijken.
Ik stemde VWT en Evo. VWT gefeliciteerd, ze weten al jaren precies algemene consumwnt én liefhebber aan te spreken en blinken dan m.n. uit in betaalbaarheid en ook in innovatie en originaliteit. Ik vermoed dat m.n. de 1e factor ze de vingerbreedte voorsprong op Evo heeft doen krijgen.
Ja hij is zichtbaar voor de moderators ...
Zet snel je alu hoedje weer op !!![]()
VWT gefeliciteerd met de 1e prijs, hoopte toch een klein beetje dat Evolution dit jaar met de 1e prijs er van door ging, maar knap dat VWT 1e blijft, volgend jaar weer nieuwe kansen voor Evolution.
En manipuleren hoop ik niet, mocht dat het geval zijn stop ik hier meteen op het forum.
Ze zeiden dat de pol onzichtbaar was gemaakt omdat er anders gemanipuleert kan worden, begrijp ook wel dat de moderators wel inzicht hier in hebben. Maar blijkbaar dus ook gewone leden, dat vind ik gewoon opvallend! Ik zeg niet dat er is gemanipuleerd, maar het zou alsnog mogelijk kunnen zijn!
De poll was in het begin gewoon zichtbaar voor iedereen, zoals andere jaren ook het geval was. Deze hebben ze onzichtbaar gemaakt om te voorkomen dat deze beïnvloed kon worden. Later was deze dus alleen zichtbaar voor de mod's.
En alu hoedjes worden gebruikt door complot denkers, en was bedoeld omdat ik dacht dat je de mod's niet vertrouwde.
Hopelijk is het met deze uitleg duidelijker hoe het verlopen is ....![]()