[WINNAAR 2017] Beste CAKEBOX van 2017!

Hallo, voor mij zijn de twee beste boxen van 2017: Transbomber en Serenity.
Daarnaast eervolle vermelding voor de Colorfull city welke ik geweldig vond vanwege de prachtige kleuren.

Mijn stemmen voor beste cakebox van 2017.

Nummer 1: Serenity uit de Phenomenon serie van Evolution Firerworks
Nummer 2: Colorful City (versie 2017) uit de Pangu Fireworks serie van Pangu Fireworks

Beste cakebox aaai moeilijk

Nr 1 de transbomber
Niet normaal deze transbomber. De hele straat werd gek. Ik stond te shaken op mijm benen.

Nr 2 china red six best possible
Gaat lekker lang door. Een mega show

Pffff erg lastig dit!

Mijn stem:

Op 1:
Twijfel, twijfel... On the Beat van Pangu, vanwege zijn grote diversiteit en extreem goede kwaliteit.

Op 2:
Winternight van Evolution, vanwege zijn bijzondere effecten, mooie kleuren combinaties en heldere sterren.

Toelichting:
Over het product voor de eerste plek twijfel ik behoorlijk veel. Of de "On the Beat" van Pangu of de "Garden Party I" van Pangu. Voor deze lijst heb ik toch voor de "On the Beat" gekozen, omdat het mijn persoonlijke favoriet is en daar gaat het om.

Als ik aan het publiek denk, denk ik dat zij de Winternight ook op plekje 2 zetten, maar op plekje 1 de Garden Party I van Pangu, vanwege zijn... deze box heeft gewoon alles.
Enorme en volle uitwerkingen, grote diversiteit, goede kwaliteit, goede burstknal, spectaculaire laatste cake en de 2017 versie een goed allround tempo.

Het onzichtbaar maken van de andere berichten van leden vind ik een goed idee. Dan kijkt men echt naar zijn of haar beste producten en heb je een hele eerlijke uitslag.

Back
Bovenaan