[WINNAAR 2017] Beste CAKEBOX van 2017!

Mijn cakebox van het jaar was de Transbomber. Deze werd heel dicht gevolgd door de palmspring 4000/extreme G-force van vuurwerkdiscount.

1. Transbomber (2017) van Rubro
Wat een geweld in de straat en wat een finale!

2. Rambam 2.0 van Evolution
Wat een heerlijke rambak, super blinkers, dikke burst en spreiding.

RAMBAM 2.0! Alleen gezien op een demo, maar dit schijnt productie te zijn geweest. Wát een bakbeest, zelden zulke professioneel ogende bouquetten in consumenten vuurwerk gezien. De schiethoogte, burst, spreiding en volheid is natuurlijk op dik op orde.

Ik weet niet meer zeker of ik al gestemd had, dus voor de zekerheid: ik nomineer de Winter Night. Heb hem zelf niet gehad, maar lijkt me zowel op de demo als op de straatfilms toch echt wel de beste box. Mooie kleuren, goed tempo, veel diverse effecten maar geen rommeltje. Voor komende jaarwisseling heb ik hem al besteld!

Ik ga voor de Colorful City (Pangu Fireworks) en Winter Night (Evolution Fireworks)

Colorful City:
Een van de mooiste multicolor box op dit moment! Grote boeketten, mooie spinning tails.

Winter Night:
De cake begint met mooi tails die lang duren met heldere kleuren, de boeketten zijn groot en het goud blijft lang hangen.

Mijn cakebox van het jaar 2017 is Garden Party 3 van Pangu. Een prachtige cakebox met mooie kleuren, uiteenlopende, grote effecten en een lange tijdsduur. Echt een box waar ik in de straat van heb genoten. De variatie zorgt voor een echte show!

Mijn nummer 2 was De Transbomber van Rubro. Vorig jaar niet gehad en achteraf spijt, dus nu in de herkansing. Misschien niet het meest hoogstaande stukje pyrotechniek deze box, maar wat een indrukwekkend geweld! Zeker het 2e deel met de salvo's en het eindschot was super. Gezien de reacties van iedereen in 2016 geen verrassing uiteraard, maar live eronder staan geeft altijd wat extra beleving, heerlijk!

Eervolle vermeldingen van combiboxen die ik zelf heb afgeschoten zijn Colorful City van Pangu en Atomic Sisters van Pyrobase (Lesli). Beide toppers in hun soort.

Back
Bovenaan