[WINNAAR 2017] Beste CAKEBOX van 2017!

Voor mij collision thunder... wat een rambak geweld en mooie effecten.. beste cakebox zekers te weten

De collison thunder van Vuurwerkmania. Als laatste afgestoken en heel de buurt met verbijstering staan genieten, wat een heerlijke bak
De bad ASS box van Mania was ook prachtig!

Serenity op 1 ( gezien bij buren ) en op 2 de Double Demolition ( voor 21 euro beste prijs/kwaliteit verhouding)

Ik had maar één cakebox, de palmspring 4000 / gforce 4000 maar hij is me super goed bevallen en qua prijs kwaliteit echt een dikke 10.

1. Garden Party 3 (sierlijk, mooi, groot, etc)
2. Magic in the Air (harde burst, groot)

Vermelding voor Predator van Vulcan welke ik alleen maar op een demo heb mogen aanschouwen, maar heel goed overkwam.

Ik zie heel veel transbomber voorbij komen, zijn dit 2016 of 2017 schieters. En was 2017 uiteindelijk net zo goed als de 2016?

Maar kijkende naar de redelijke grote berg boxen die ik gezien heb, kom ik zelf tot het onderstaande.

1; Colorful City. PANGU.
Tja, van begin tot eind puur genieten, prachtige dikke blinker boeketten en goed uitgewerkte spinners.

2; Oman. VULCAN.
Wat een rammer was dit, dikke crackling boeketten met een prachtige finale.

Eervolle vermelding voor de Proffesional powerbox 3....ook deze was erg goed, de Heron kwaliteit droop er vanaf, deze en z'n 2 broers komen er dit jaar zoiezo bij.

Geen cake box zelf gehad. Maar kijkend Naar wat ik heb gezien

1. Evolution Rambam 2.0. Enorme boeketen kleur rijk en een eerlijke prijs en intense kleuren.

2. Serinity Evolution. Mooie box. Misschien wel keer op het lijstje. Al heb ik de efecten al deels los gehad.

1. Crashbox, dikke spinners en een geweldige kwaliteit/prijs verhouding
2. Breda’s finest, een box samengesteld uit Pangu toppers. Beperkt verkrijgbaar maar echt heel goed

Ik had er maar 2 dus geef die beiden op want was er zeer tevreden over.

The rave - connected van Rowy
Compound glitter box - Rowy

The rave ramt aan 1 stuk door prachtig geweld.

De compound glitter is vooral erg mooi glitter in alle kleuren.

Whoeeeee, ik mag mee doen met de race :D

Pangu - Colorful City, had de 2016 versie en wat een heerlijke rammer was dit! Kleuren helder en goede blinkers en spinners. Effect grootte viel mij iets tegen maar door het hoge tempo en de constante vulling van de lucht deed dit geen afbreuk.

Back
Bovenaan