Winkeliersdemo Knalpaleis 14-12-2024

Added to Calendar: 14-12-24

feabal

VWC lid
Winkel: Knalpaleis
Provincie: Limburg
Stad/dorp: Eygelshoven
Datum: 14-12-2024
Tijdstip: 19:00 (Inloop vanaf 18:00)
Schietbedrijf: D.F.P.
Max. kaliber: Consumenten vuurwerk
Collectie: Wolff
Bijzonderheden: Tijdens deze avond zullen er exclusieve aanbiedingen verkrijgbaar zijn!

Untitled_Artwork (9).jpg

Omdat ik goed gezind ben, zal ik maar alvast wat prijs geven!

De schietlijst houdt ik nog even geheim! Maar tijdens de avond zal er een pop up store zijn, waar alle producten die tijdens de demo geschoten worden voor 25% korting verkocht worden! Alleen tijdens de avond zelf en alleen in de pop up store!

Laatst bewerkt:
Dat is nog een lekkere korting voor deze tijd zeg. Kom maar snel door met de schietlijst dan.

Vuurvrienden!

Vanavond publiceren we de schietlijst, zodat jullie weten wat er allemaal te zien is tijdens de demo.

Er is wel een kleine wijziging ten opzichte van eerdere berichtgeving. De pop-up store mag helaas niet doorgaan, omdat de gemeente dit niet toestaat. Dit komt doordat we een verkoopvergunning hebben voor Landgraaf, terwijl de demo plaatsvindt in Kerkrade. Maar geen zorgen! Als alternatief bieden we alle producten die tijdens de demo worden geschoten aan in onze webshop, mét 25% korting! 🎉 Deze korting geldt alleen die avond, van 18:00 tot 00:00, dus sla je slag!

Ondanks dat de gemeente Kerkrade het ons niet makkelijk maakt, zijn we blij dat we de demo toch mogen organiseren. Dankzij de meldingsplicht kunnen ze het namelijk niet verbieden. We kijken ernaar uit om er samen met jullie een knallende avond van te maken!

Bedankt voor de publicatie. Zelf heb ik al enkele jaren niks van Wolff geschoten. Mijn interesse is dus gewekt voor zaterdagavond.
Wij komen met 3 personen. Ben zelf zeer nieuwsgierig naar King Crackling, Thunderbolt (reeds aangeschaft in de voorverkoop),
Twilight, Grandizer en Obsessed.

Back
Bovenaan