[Winkel] Vuurwerk Maas en Waal - Beneden Leeuwen

Stefan Works

VWC lid
Vuurwerk Maas en Waal

Krozenbogerd 1A
6658 KC Beneden Leeuwen
KVK nr: 60669594
BTW nr: 854008147B01

De problemen van mijn comment bleek toch voornamelijk te liggen bij de distributie. Maas en waal hebben alles royaal en netjes afgehandeld blijkt in het verdere verloop van dit topic.

Jammer van het verloop van de massive willows actie maar netjes opgepakt.

Laatst bewerkt:
Was dat niet die zaak die met de massive willows liepen te stunten in september voor 99euro om vervolgens ze niet te hebben in december?
Communicatie schijnt ook een dingetje te zijn.
Als ik het mis heb laat het maar graag weten haal ik dit gelijk weg.
€79.20 zelfs inderdaad waar in het product topic nu werd aangegeven dat ie er niet zou zijn.

Was dat niet die zaak die met de massive willows liepen te stunten in september voor 99euro om vervolgens ze niet te hebben in december?
Communicatie schijnt ook een dingetje te zijn.
Als ik het mis heb laat het maar graag weten haal ik dit gelijk weg.
Dat heb jij helemaal mis, ze waren maar 80 euro. Communicatie verloopt prima, ik ben netjes gebeld toen er iets niet klopte. Massive willows nog niks van vernomen, dus ga er vanuit dat dat goed komt.
Laten we het positief houden totdat men duidelijkheid heeft ipv roddels verspreiden.

Dat heb jij helemaal mis, ze waren maar 80 euro. Communicatie verloopt prima, ik ben netjes gebeld toen er iets niet klopte. Massive willows nog niks van vernomen, dus ga er vanuit dat dat goed komt.
Laten we het positief houden totdat men duidelijkheid heeft ipv roddels verspreiden.
We gaan het zien

Ik ga ook zaterdagnacht ophalen en deel de mening wel om gewoon even af te wachten. Volgens mij verkopen ze al sinds jaar en dag dus op zich wel vertrouwen in. Heb ze van de week via Messenger een bericht gestuurd en ze zouden er op terugkomen. Dus het heeft de aandacht.

Ik ga ook zaterdagnacht ophalen en deel de mening wel om gewoon even af te wachten. Volgens mij verkopen ze al sinds jaar en dag dus op zich wel vertrouwen in. Heb ze van de week via Messenger een bericht gestuurd en ze zouden er op terugkomen. Dus het heeft de aandacht.
Tot dan 😛 als je iemand met onder andere een beast of burden naar buiten ziet lopen ben ik het. En natuurlijk de massive willows haha

Goed om te horen allemaal mannen. Hoop echt dat die stunt doorgaat voor jullie. Zat zelf ook er nog over na te denke maar was te ver van de route voor mij.

Hoor dat graag! Als hij er dan niet is kan ik wellicht telefonisch iets regelen ipv 140km te rijden om m'n geld terug te halen.
Ik zal er ook proberen aan te denken hier even een update te plaatsen. Ik rijd zelf enkel voor deze box en de freestyle Madness waarvan ik eigenlijk ook niet weet of die er is🤣

Back
Bovenaan