[WINACTIES 2017] 100 dagen - 100 winnaars - Vuurwerktotaal [EXTRA WINNAAR BEKEND]

Heerlijke bezigheid weer tot aan oud en nieuw !
Kijken of er dit jaar weer een prijsje in zit ...
VWC en VWT bedankt voor deze toffe prijsvragen !!

Inderdaad super acties! VWT super bedankt voor het mogelijk maken hiervan.
Prijsje zou mooi zijn maar op zich al leuk te zien dat er al meteen een stuk mee
bedrijvigheid is op het hele forum door dit soort acties :wink: Succes iedereen en
hopelijk pik ik ook iets leuks mee met wat geluk :angel:

Dit blijf ik een geweldige actie vinden!
Helaas de eerste actie gemist, maar nu wel gelijk met de 2e meegedaan.
En de hoofdprijs hoef ik dit jaar toch niet, aangezien ik vorig jaar al de Voltfather had.
De beurt is nu aan iemand anders. :)

Eddy.

Wat een toffe actie! Maar als ik het dus goed begrijp wordt je uitgesloten voor de andere 9 acties wanneer je er 1 hebt gewonnen? Wel zo eerlijk natuurlijk!:D

Wat een toffe actie! Maar als ik het dus goed begrijp wordt je uitgesloten voor de andere 9 acties wanneer je er 1 hebt gewonnen? Wel zo eerlijk natuurlijk!:D

Ja, als je er een hebt gewonnen, kun je bij de andere 9 niet meer winnen. Maar, als je toch besluit mee te doen, ding je wel mee naar de hoofdprijs. Die wordt namelijk verloot onder de mensen die aan alle prijsvragen van VWT hebben meegedaan, ondanks dat ze al een keer hebben gewonnen.

Ja, als je er een hebt gewonnen, kun je bij de andere 9 niet meer winnen. Maar, als je toch besluit mee te doen, ding je wel mee naar de hoofdprijs. Die wordt namelijk verloot onder de mensen die aan alle prijsvragen van VWT hebben meegedaan, ondanks dat ze al een keer hebben gewonnen.
Ahh jammer dat ik de eerste 2 al heb gemist, dan heeft dat ook niet meer zoveel zin. Laten we eerst maar eens hopen dat ik ook zo'n mooie cake win! Bedankt voor je reactie :)

Een overzicht van de winnaars van de winacties:

Winactie 1. De 10 winnaars van een VOLT! White Red Rebel zijn;

1. Nederlandsvuurwerk
  2. Gvson
  3. Lildancecrew
  4. AFCA-PEKELA
  5. Thomazz
  6. Nuevitas
  7. Jean-Paul_*
  8. Fexzy
  9. Vuurwerk079
  10. Rickagovv

Winactie 2. De 10 winnaars van de VOLT! Pryzm zijn;

1. cntrlalt
  2. Jorisman
  3. Rik0345
  4. komkommer
  5. heho
  6. Vuurwerkforever83
  7. EHVuurwerk
  8. flyineddy
  9. whazzup
  10. Robbert28

Winactie 3. De 10 winnaars van een HFF Hallucinator zijn;

1. Knalpak
  2. Owen
  3. XVIII
  4. DarkSoul
  5. petra81
  6. gerkie
  7. Nondu1
  8. PyroLau
  9. funkyi
  10. maxwell96

Winactie 4.De 10 winnaars van een Burn it Massive zijn;

1. Michiel94
  2. fompert
  3. \_niels_/
  4. FireFly78
  5. fenix96
  6. NDG1979
  7. mega vuurwerkfreak
  8. Brainiac
  9. Noppes
  10. MichaëlPaap

Winactie 5. De 10 winnaars van een Extreme Salute 2.0 zijn;

1. Pyro-0318
  2. PieterV
  3. Edraket0802
  4. faab1234
  5. kapiteinkonijn
  6. EmmFire
  7. Lambal94
  8. mkievv
  9. Apollo
  10. Kabiem

Winactie 6. De 10 winnaars van een VOLT! Distraxion zijn;

1. Fireworks16
    [*]opelvuurwerk
    [*]SanderB10
    [*]Jspoel
    [*]wytsevl
    [*]Anihalas
    [*]Sparkle
    [*]PatrickM
    [*]Jorn89
    [*]C333

Aangezien Vuurwerkkoning volgens mij nog feest aan het vieren is naar zijn gewonnen cake :wink:

Winnaars winactie 7 van de VOLT! Capital zijn:

1.Jaim
2.blouapie
3.Vuurwerkkoning
4.TryMike
5.Koala
6.Thymo
7.Pyro Mike
8.Spolette
9.Ummagumma
10.Klipdassie

Met de kers op de taart voor Koala Extra de Volt! Chemical Box

Nee, overdag moet gewoon ook gewerkt worden.

Winactie 8. De 10 winnaars van een Barely Legal Commando zijn;

1. Palm Tree
  2. Pyrowijk
  3. blackmoon
  4. Dijkhuis
  5. Dionysus
  6. Recemonster
  7. Fausto
  8. Ebo
  9. PaulL1985
  10. DTCsjoerd

Ik begin ook wel benieuwd te worden naar wat de kans zal zijn op de hoofdprijs. Hoeveel mensen hebben echt elke prijsvraag mee gedaan? Komt er ergens nog een overzichtje van iedereen die alles mee heeft gedaan? Niet dat ik VWC/VWT niet vertrouw, maar extra controle kan nooit kwaad :p

Bij prijsvraag 4 deden 124 mensen mee, dus de winkans is minimaal 1/124. Dit was een heel moeilijke prijsvraag dus de mensen die aan deze prijsvraag mee deden zijn wel gemotiveerd waarschijnlijk. Dat zou betekenen dat het grootste deel niet afvalt, maar waarschijnlijk toch wel een stuk of 30/40 nog. Laten we zeggen dat de winkans dan 1/90 is. Dat is toch een mooie kans, ik ben benieuwd!

Winactie 9. De 10 winnaars van een Volt! Siqnature Box zijn;

1. Nynke
  2. Ruben
  3. Carat
  4. PyroBrian
  5. Avalanche
  6. MrXtremeFireworks
  7. Peterr
  8. Sylvatica
  9. Ischa
  10. Merenque

Is het eigenlijk al bekend wat de hoofdprijs is? De Voltfather is al wel genoemd, dacht ik zelf ook, maar is dat ook dit jaar weer de hoofdprijs?

Er zijn ontzettend veel inzendingen geweest de afgelopen 100 dagen en Vuurwerktotaal verloot ook nog een prachtige prijs onder de leden die alle 10 winacties hebben meegedaan. Bedankt voor al jullie inzet, het was weer een hele toffe actie!

De winnaar van de allerlaatste prijs van deze 100 dagen actie is Vuurwerkkoning, hij wint een Hardstyle Box!

Gefeliciteerd!
Vuurwerktotaal neemt contact met je op over het afhalen.

Back
Bovenaan