Gefeliciteerd alle winnaars!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha heb jij weeeeer iets gewonnen?Grandizer! Superblij mee!! Vandaag nog getwijfeld om deze toe te voegen maar niet gedaan.
Benieuwd hoe deze het in de straat doet!Grandizer! Superblij mee!! Vandaag nog getwijfeld om deze toe te voegen maar niet gedaan.
Gefeliciteerd!De giganto gewonnen, heel gaaf! Komt mooi op film! Thanks Wolff, prachtige doos.
En heb je iets gewonnen?Kom maar bij mij kijken als ik er een win plaatsgenoot![]()
Viel mij ook op, het loont toch om filmpjes te posten.Grappig om te zien dat de meeste winnaars toch al bekend zijn met het posten van de video's. Zie de kwalitatieve video's graag tegemoet komen!
Willekeurige trekking is nooit genoemdViel mij ook op, het loont toch om filmpjes te posten.
Van harte iedereen! Geniet ervan.
Grandizer! Superblij mee!! Vandaag nog getwijfeld om deze toe te voegen maar niet gedaan.
Willekeurige trekking is nooit genoemd
"Wij mogen 9 compounds en een nostalgisch pakket verloten onder alle deelnemers."Willekeurige trekking is nooit genoemd
Als dit geen willekeurige trekking is geweest dan zou ik wel graag willen weten waar dan op is gelet. Heeft het met de telefoon te maken, of camera? Ligt het er misschien aan waar je woont? Want hier in Limburg zijn amper Wolff winkels, dus waarschijnlijk heeft dat hier ook een beetje mee te maken. Nah ja.. dit jaar gewoon weer pech gehad. Wie weet volgend jaar. Ik treur niet, ik ga sowieso toch wel een leuk oud en nieuw beleven, met veel of weinig vuurwerk.![]()