[WINACTIE] Wolff Vuurwerk geeft 10 dikke vuurwerkartikelen weg voor films!

Hartstikke leuke actie weer
En dan hoop ik oprecht dat mocht ik winnen, ik het oldskool pakket win.
Dan kan ik dat samen met mijn dochtertje (12) afsteken,
Puur voor het nostalgische gevoel.

Laatst bewerkt:
vorig jaar november helaas mijn drone kwijt geraakt, maar we hebben weer een nieuwe aangeschaft, welke momenteel gelukkig nog in mijn bezit is.
Dus er kan en zal zeker vanuit verschillende hoeken worden gefilmd :)

1. Thobian - HSPyro
2. Leiden
3. Iphone XR, Gopro & Dji mini 2

Oehhh je zou wel knettergek zijn al zou je niet meedoen.

1. Tjeerd - Vuurwerktm
2. Meerkerk
3. Iphone 15 pro max-evt 4k

Lekkere actie!

Jesse - Tiffs
Schoonhoven
Sony FX30 met Sony FE 24mm f/1.4 GM met externe mic (camera) en Google Pixel 6 (telefoon)

Wat tof! Ieder jaar geef ik een (kleine) show voor de buurtkinderen om 20:00 uur.
Mocht ik deze prijsvraag winnen dan zal ik het filmen met publiek om de reactie van het publiek mee te nemen.
Super wat de liefhebbers er van vinden, maar wij weten al dat dit topproducten zijn. De reactie van het publiek zegt vaak veel meer.

Piet - Pietje PYRO
Leiden
Iphone 13

1733149042364.png

Laatst bewerkt:
BAM!!! Wolff-Vuurwerk geeft ook dit jaar weer 10 dikke vuurwerkartikelen weg!!
In samenwerking met Vuurwerkland hebben wij een winactie mogen opstellen waarbij je een makkelijke kans maakt op een dikke box in ruil voor jouw straatfilm en review!

Het vuurwerk kun je afhalen op 28, 30 of 31 december 2024 bij een Wolff Vuurwerk dealer in jouw omgeving.

Regels:

Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:

• winnaars moeten een film en review posten in de eerste dagen van januari 2025

• prijzen dienen te worden verzilverd bij een Wolff Vuurwerk verkooppunt op 28, 30 of 31 december 2024
Euh jah deze is erg leuk ,maar hier klopt ergens e.e.a. niet.
Je moet een straatfilmpje maken incl review van een product,wat iemand dus al moet hebben besteld,om mee te kunnen doen.
Heb je geen van de hier aangeboden producten nu al op je lijstje staan,dan ben je dus al klaar met meedoen,iets wat je immers niet hebt,kan je niet filmen.

Dat blijkt ook uit het volgende:

Maar vervolgens moet je de prijs dit O&N verzilveren bij een Wolff dealer 31-12-24 uiterlijk.
    Zijn er manieren om terug de tijd in te gaan dan waar ik niet van afweet :bonk: 😂
    Schiet mij maar lek,maar iets klopt er hier niet 🤔

Je moet een straatfilmpje maken incl review van een product,wat iemand dus al moet hebben besteld,om mee te kunnen doen.
Heb je geen van de hier aangeboden producten nu al op je lijstje staan,dan ben je dus al klaar met meedoen,iets wat je immers niet hebt,kan je niet filmen.

Maar vervolgens moet je de prijs dit O&N verzilveren bij een Wolff dealer 31-12-24 uiterlijk.
    Zijn er manieren om terug de tijd in te gaan dan waar ik niet van afweet :bonk: 😂
Wat een vaag verhaal maak je dr van....deze is zo duidelijk als wat net zoals hij dat vorig jaar ook was!!

Spannend, super leuke actie!

1. Ronnie - Ronnie_24
2.Amsterdam, Noord-Holland
3. Iphone 16 Pro, Iphone 15 Pro en Samsung Galaxy S24.

Stap 1. Post de drie punten zoals gevraagd
Stap 2. Er worden winnaars gekozen
Stap 3. Winnaars filmen en reviewen gewonnen product

Back
Bovenaan