[WINACTIE] Vuurwerkbestel.nl bestaat 10 jaar!

Waanzinnig blij met de hardstyle box!
Ik wil dan ook alle mensen die dit mogelijk maken bedanken.

Gister heeft mijn partner te horen gekregen dat haar werkgever op punt van omvallen staat, dit is een hele fijne opkikker!

Gister heeft mijn partner te horen gekregen dat haar werkgever op punt van omvallen staat, dit is een hele fijne opkikker!

Geweldig om te zien hoe blij je iemand kunt maken met prijsvragen als deze, ik gun het je, gefeliciteerd!

Gefeliciteerd :) Hopelijk loopt het met een sisser af (uiteraard niet de Hardstyle Box :wink: )

Hier zijn ook weer 3 gelukkige winnaars geloot! Gefeliciteerd!

Woensdag 23 december
1e prijs: XpyroX - Gangster Box + Double Gold Box
2e prijs: peej - Turbulence Box + Double Gold Box
3e prijs: Vegetto - Quattro Mania

Vuurwerkbestel neemt contact met jullie op met meer informatie.

Andere prijsvragen niets bemachtigd maar dat mag de pret niet drukken. Sowieso echt een enorme berg aan prijzen mogelijk gemaakt dit jaar waarvoor iedereen hier dankbaar is gok ik zo, vooral deze prijsvraag voor de luie vuurwerkliefhebber onder ons hahaha. Ik ga duimen t/m de 27e voor een prijs natuurlijk :droolthum

JAAAAAAAAAAAAAAAAA! Wauw. Super vet! Heel erg bedankt ik ben hier heel blij mee!

Alle andere winnaars ook gefeliciteerd en bedankt allemaal!

Daarmee bedoel je toch niet de V&D? Mijn bon van 50 euro kerstpakket werkt ook al niet zucht* Maar dan is dit voor jou iedergeval een mooie tegenvaller! Fijne feestdagen gewenst vanuit Overijssel:)

Back
Bovenaan