[WINACTIE] Vuurwerk.nl - €1.200 aan GBV Meter pakketten!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Namens GBV-WECO - Vuurwerk.nl is er een toffe winactie opgesteld voor 20 jaar VWC waarbij je kans maakt op één van de 20 GBV Meter pakketten!

Onder de deelnemende leden van Vuurwerkcrew.nl zullen 20 GBV Meter pakketten verloot worden met een totale waarde van €1.200!!!
Een gewonnen prijs is met een code te bestellen en af te halen op 29, 30 of 31 december 2025 bij een Vuurwerk.nl dealer naar keuze.

Om kans te maken op één van die 20 pakketten moet je meedoen aan deze winactie in dit topic.
En tof pakket met een oude look in een nieuw jasje;

GBV Meter pakket.jpg

Regels:
Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
  • de deelnemer/deelneemster dient lid te zijn van Vuurwerkcrew.nl
  • ieder lid mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
  • meedoen met dubbelaccounts heeft geen zin en leidt tot diskwalificatie
  • de eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden ingediend
  • GBV-WECO beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
  • over de uitslag en prijs kan niet gecorrespondeerd worden
  • crewleden van Vuurwerkcrew zijn uitgesloten van deelname

De prijsvraag:
We hebben het over Meterpakketten, dus zoek op Vuurwerk.nl een dealer waar jij jouw pakket af zou willen halen, check vervolgens op bijv. Google Maps hoeveel meter dit bij jou weg is.
Kopieer vervolgens de volgende zin en maak hem af, plaats dit in dit topic: Mijn GBV Meter pakket ligt [...] meter van bij mij vandaan.

Hoe lang loopt deze prijsvraag?

Deze prijsvraag loopt van 5 december 2025 t/m zondag 21 december 2025 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 22 december 2025 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking.
We zullen de winnaars bekendmaken op maandag 22 december in dit topic.

Hoe claim ik mijn prijs?

Wanneer je wint, krijg je per privébericht op VWC een unieke code toegestuurd waarmee je dit GBV Meter pakket kunt bestellen, bij de winkel van jouw keuze op het gewenste moment.

Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze prijsvraag en hopen veel mooie inzendingen te lezen.
Wij danken GBV-WECO - Vuurwerk.nl voor deze winactie en het ter beschikking stellen van de pakketten.

Mijn GBV Meter pakket ligt 7100 meter van bij mij vandaan.

en ik zou het leuk vinden er iemand in de buurt blij mee te maken die geen budget heeft om vuurwerk te kopen

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan