Had nog geen kans gehad om even een word van dank te plaatsen, maar wil dat natuurlijk niet overslaan!
Heel erg bedankt voor het mogelijk maken van deze erg leuke avond. Mooi om op deze manier ook eens bij jullie in de keuken te kijken
Eerst een rondje gemaakt in de showroom die erg mooi aangekleed was en waar een tal van oude en nieuwe dummies uitgestald stonden. Daarna rond 20.15 uur buiten verzameld en ondanks dat ik dat vaker doe

was het leuk om ook hier een rondje om het schietveld te lopen.
De uitleg van de heren van Meester over de maatregelen m.b.t. veiligheid en vergunningen e.d., was erg toegankelijk zodat iedereen een idee kreeg over wat er allemaal bij komt kijken als er een show wordt gebouwd en geschoten.
De demo en finale lieten mooie producten zien. Uiteraard waren de singleshots en mines van Ricasa top, maar de producten uit de Pyroshow lijn van Broekhoff hebben zich in mijn ogen ook weer als ware toppers bewezen. HArde bursts, goed uitgewerkte effecte en consistent qua schiethoogte en tempo. TOPlijn!!
Na de demo nog even nagepraat en met een aantal leuke goodies en een super dummy naar huis getogen.
Ik vond het een bijzonder geslaagde avond met erg goede producten en een super gave afsluiter!