[WINACTIE] VIP-toegang tot de Vuurwerkexpert / Broekhoff demo!

Hierbij wil ik Broekhoff bedanken voor de goed verzorgde demo van gisteravond. Ik ben positief verrast door de compoundboxen met name, wat een parels zitten daarbij zeg! Verder vond ik het erg tof dat alle 9 leden mochten komen. Leuk om ook weer wat gezichten bij de nicknames te zien. Het was top!

Wel een stuk naar achteren gaan staan maar blijkbaar nog niet ver genoeg. Ook instellingen van mij smartphone niet helemaal ideaal. Maar hopelijk geeft dit toch een mooi beeld van de finale

Ik stond naast je en was idd moeilijk om de focus te krijgen soms past t niet helemaal erop zo ontzettend breed maar de finale mocht er zijn tsjonge zeg:applause:

Ronn0 en Fausto, ik heb een topic geopend om de films in te plaatsen voor de film-contest. Zouden jullie ze ook hier willen plaatsen? Dat geldt overigens ook voor de andere deelnemers!!

Thanks,
Broekie.

Super leuke verhalen en de eerste films zien er al erg goed uit. Zijn mooie producten geschoten gisteren.
Leuk om te lezen allemaal.

Als je badeend zegt weet ik meteen wie je bedoelt. Vanaf nu voldoet Nick-niels ook aan dat criterium. Hoe laat gaat iedereen? :handsup:

Hahaha, we hadden het er 's avonds ook al over, maar die badeend valt dus blijkbaar wel op :tongue2:
Ik voel ook ergens een woordgrapje, iets met nickname ofzo...

Had nog geen kans gehad om even een word van dank te plaatsen, maar wil dat natuurlijk niet overslaan!

Heel erg bedankt voor het mogelijk maken van deze erg leuke avond. Mooi om op deze manier ook eens bij jullie in de keuken te kijken :D

Eerst een rondje gemaakt in de showroom die erg mooi aangekleed was en waar een tal van oude en nieuwe dummies uitgestald stonden. Daarna rond 20.15 uur buiten verzameld en ondanks dat ik dat vaker doe ;) was het leuk om ook hier een rondje om het schietveld te lopen.

De uitleg van de heren van Meester over de maatregelen m.b.t. veiligheid en vergunningen e.d., was erg toegankelijk zodat iedereen een idee kreeg over wat er allemaal bij komt kijken als er een show wordt gebouwd en geschoten.

De demo en finale lieten mooie producten zien. Uiteraard waren de singleshots en mines van Ricasa top, maar de producten uit de Pyroshow lijn van Broekhoff hebben zich in mijn ogen ook weer als ware toppers bewezen. HArde bursts, goed uitgewerkte effecte en consistent qua schiethoogte en tempo. TOPlijn!!

Na de demo nog even nagepraat en met een aantal leuke goodies en een super dummy naar huis getogen.

Ik vond het een bijzonder geslaagde avond met erg goede producten en een super gave afsluiter!

Heeeele late reactie van mijn kant, ik wil een bedankje toch niet overslaan want wat was het super!
De rondleiding over het schietveld waarbij al m'n vragen beantwoord werden en de geweldige eindshow! Daarnaast ook super dat er geen samples geschoten werden.

Broekhoff, bedankt!

Back
Bovenaan