[WINACTIE] VIP-toegang tot de Vuurwerkexpert / Broekhoff demo!

Helemaal top!!
Hoop dat ik het red qua werk maar moet goedkomen!!
Andere winnaars en crewleden tot volgende week ��

Zekers! Altijd leuk om wat leden te ontmoeten onder het genot van een hapje, drankje en een hoop vuurwerk. Tot vanavond!

Tot vanavond! Ik zal er ook bij zijn. Ben benieuwd wat we voorgeschoteld gaan krijgen!:thumbsup:

Veel plezier allemaal mannen, en veel succes met het filmen voor de prijs. Ben benieuwd wat voor mooie films we te zien zullen krijgen.

Veel plezier allemaal mannen, en veel succes met het filmen voor de prijs. Ben benieuwd wat voor mooie films we te zien zullen krijgen.

Ik ga m'n best doen, ben bang dat ik niet ga winnen, maar meer dan m'n best kan ik ook niet doen :D

Genieten komt zeker goed! Alleen hopen dat de wind nog wat afneemt, anders kon die nog wel eens wat invloed gaan hebben. Tot vanavond allemaal!

Ik zie trouwens net dat in het mailtje dat ik kreeg 'Beste Nick' stond ipv Niels. Gaat dat goed straks? Dat ik niet ineens geweigerd wordt omdat de naam niet overeen komt...

Ik zie trouwens net dat in het mailtje dat ik kreeg 'Beste Nick' stond ipv Niels. Gaat dat goed straks? Dat ik niet ineens geweigerd wordt omdat de naam niet overeen komt...

Dat denk ik wel, het gaat vooral om het nummer wat onderin staat :-) :handsup:

Back
Bovenaan