[Winactie 9] Win een Volt! Agressive! - WINNAARS BEKEND

Volgens mij kunnen er bij de draaiende billen twee cakes genoemd worden, ligt er maar net aan hoe je de vraag benader

Damn! En dan na het insturen ineens de billenvraag wel door hebben. Verkeerd gegokt...stom stom stom... :bonk: :D Hij is wel leuk :)

Hier was ik ook bang voor en heb dus even gewacht met insturen. Las dit bericht en ben zojuist nog eens gaan kijken en toen zag ik het al vrij snel. tevens kwam ik ook tot de conclusie dat er twee mogelijkheden zijn zoals al genoemd. Toch blij dat ik even gewacht heb:D

Er zaten wel een aantal lastige vragen tussen.

Vraag 1 zijn ook meerdere antwoorden mogelijk als je uitgaat dat ze een Fan bedoelen... Maar die heb ik niet gegokt :cool:

Vraag 2, daar heb ik toch wel langer over na moeten denken... Pas na een dag of 2 ging er een lampje branden, van het mogelijke antwoord :idea:

en tot slot vraag 3, daar zijn eigenlijk ook 2 antwoorden mogelijk, waarvan 1 uit de burnit collectie, maar vanwege dat dit niet een 'eigen' product is, ga ik er van uit dat ze deze niet bedoelen.

Verder wel een dikke bak hoor, die Agressive! Blijven leuke acties van VWT

Idd, vraag 1 zijn twee heel erg duidelijke antwoorden op te vinden. Ik heb degene gekozen die voor ons het meest voor de hand ligt.
Die billen vraag: Pfff dat was ff een hoofdbreker. De vraag is op meerdere manieren te lezen. De kunst is om de juiste te vinden. Maar ik denk dat ik hem heb.... ff doord3enken;-)
En vraag 3 zou ook twee antwoorden kunnen hebben, maar ik ben er vrij zeker van dat ik de juiste heb.
Ben wel benieuwd naar de billenvraag antwoord.
leuke actie weer.
greetzz

Ik heb de antwoorden ook maar eens opgestuurd. Hoopte nog dat ik voor bepaalde vragen het licht zou zien en met zekerheid het antwoord kon zeggen maar helaas, het bleef gokken. Nu afwachten op de antwoorden van de leuke vragen.

Ik denk dat ik ze allemaal heb. Ging vrij snel allemaal, alleen over nummer 3 wel heel lang gedaan. Maar denk toch dat alles juist is.

Noujaa! Nu weet ik zéker dat vraag 2 ook 2 mogelijke antwoorden heeft. Ik ben erg benieuwd hoe hier mee omgegaan wordt!

EDIT: Zoals RafQue en Pyroboy26 ook al gezien hebben haha

EDIT EDIT: oké eerst alle reacties lezen..

Tja, in principe is de regel:
* Vuurwerkvisie beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
* Over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden

Afwachten dus maar ...
Ben wel heel benieuwd naar de antwoorden !!

Leuke prijsvraag weer deze !
Door de instinkers niet zo makkelijk en daar hou ik van :cool:
Dus mijn inzending is wederom een feit!
Nog 1 hierna en dan is het alweer zo ver :D!

Thanks VWC en vuurwerktotaal!

Ook weer enthousiast meegedaan. Maar moet eerlijk zeggen dat ik er nu meer moeite mee had om op de antwoorden te komen. Vorig jaar was de cryptische vragen winactie iets makkelijker. Maar ik ben reuze benieuwd naar de juiste antwoorden.

Back
Bovenaan